Svar fra asus ang a7v333
Fra : Martin

Dato : 03-04-03 14:57

Hej.

Har fået et svar fra asus angående en Thoroughbred B 1700+ cpu på det
pågældende bundkort, se evt.Charlotte's post 19/3-2003 18:29.
På trods af at jeg skev til dem jeg havde sidste nye bios inde, så fik jeg
besked på at opgradere. Spurgte så igen om de ikke havde læst min beskrivese
af problemet, hvorefter jeg fik besked på at kontrollere om bundkortet
understøtter pågældene cpu, hvilket står på deres hjemmeside at der ingen
problemer er i det henseende.
Har så imidlertid selv flashet til BETA 1017 bios, og sad en voltage jumper
til default (det jeg havde sat den til havde ingen effekt på min palomino
1800+, den kan jeg bare ikke give mindre end 1,75v). De to ændringer har
gjort at cpu'en nu kører uden problemer på bunkortet, og jeg kan clocke den
som det passer mig (12x166).
Men alt ialt vil jeg sige at asus ingen hjælp har været til, især ikke når
de ikke tager sig tiden til at læse og prøve på at forstå en kundes problem.

-Martin