Hvorfor går Netscape ned?
Fra : [ D j J a n u s ]

Dato : 21-03-01 12:44

På min hjemmeside www.djjanus.dk har jeg observeret, at Netscape går ned,
når man klikker på menuen.
Når jeg klikker på en af knapperne til venstre, går browseren ned.
Den forsvinder simpelthen fra skærmen uden så meget som en fejlmelding - ser
ret mystisk ud.

Hvem kan hjælpe en stakkels dj?

Janus Nielsen

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 21-03-01 13:01

In <99a3vi$f72$1@news.inet.tele.dk> "[ D j J a n u s ]" <info@djjanus.dk> writes:

> [...]
>Når jeg klikker på en af knapperne til venstre, går browseren ned.
>Den forsvinder simpelthen fra skærmen uden så meget som en fejlmelding - ser

Din menu.htm indeholder :

Mon det har noget med det at gøre ?

Jeg kan ikke helt reproducere dit problem med min udgave
af netscape, men hvis jeg åbner menu'en i et vindue for sig,
forsvinder vinduet, når fokus flyttes.

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Fra : [ D j J a n u s ]

Dato : 21-03-01 13:13