Sælges : PGO - Big Max 45' -.
Fra : MWL

Dato : 02-04-03 22:14

PGO Big Max 45'r Model 03.

Pæn som ny. 10 Md gammel. Kørt 3900 km.
Den skal bare omregistreres.
Kører 75-85 km/t og "ruller" perfekt.
Prisen kommer IKKE under 8000kr. (Nypris 14.600.00).
Låse skal du ikke ud at købe, der medfølger 2 stk. til 700kr. og et par
kraftige læderhandsker (xl) til 500kr. Disse ting medfølger uden
beregning...

Mvh.
Mogens
Aalborg

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-04-03 22:48

"MWL" <mogens@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Låse skal du ikke ud at købe, der medfølger 2 stk. til 700kr. og et par
> kraftige læderhandsker (xl) til 500kr. Disse ting medfølger uden

Hvad mon dk.marked.privat.knallert skal bruges til, når du poster noget til
salg her ?

Kim Larsen

Fra : alt kan der sælges h~

Dato : 05-04-03 11:42

> Hvad mon dk.marked.privat.knallert skal bruges til, når du poster noget
til
> salg her ?
>
> Kim Larsen

Hvor for er du ikke begyndt, at skælde ud over alt det edb sager der sælges
her. Der er da også relavante grupper til dem ??

Jeg mener at man kan sælge alt de ting man vil i sådan en gruppe her .
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-03 12:23

"alt kan der sælges her" <yessa@jubiimail.dk> wrote in message

> [...]
> her. Der er da også relavante grupper til dem ??
>
> Jeg mener at man kan sælge alt de ting man vil i sådan en gruppe her .

Åben øjnene. Du ser kun at han sælger i dk.marked.privat - Det er bare ikke
tilfældet! Det er 4 grupper han poster til.
Sjovt, så svarer han heller ikke på nogle af vores indlæg, så det må ses som
bevidst! Ellers havde man da undskyldt.

Mvh
Jesper

Fra : MWL

Dato : 09-04-03 03:56

Hold da' ferie hvor er du et fjols Jesper, du er dit og dat,, Jeg poster
hvor jeg har lyst, men kan også lave fejl, men at bruge alt min tid på det,
du er helt forkert i byen mit barn.
--------------------END----------------------

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-03 10:14

"MWL" <mogens@stofanet.dk> wrote in message
> Hold da' ferie hvor er du et fjols Jesper, du er dit og dat,, Jeg poster
> hvor jeg har lyst, men kan også lave fejl, men at bruge alt min tid på
> [...]

Heh.. Tror du er lidt ene om det. Se lige alle de andre som synes du er
fjolset. Jeg er også enig med de andre og Jesper!

Barn? Det skulle da kun være dig, tydeligt at se Jesper er kommet over
puberteten

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-03 12:56

> [...]
> Låse skal du ikke ud at købe, der medfølger 2 stk. til 700kr. og et par
> kraftige læderhandsker (xl) til 500kr. Disse ting medfølger uden

Lad venligst værd ved at krydsposte. Jeg kan se at du har ramt
dk.m.p.knallert rigtigt. Så skal vi ikke bare holde det dér?
Mange gider ikke handle med én som 'virker desperat' efter at komme af med
det han end vil sælge.

mvh
Jesper

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-04-03 20:24

"Jesper" <jesperingenmail> skrev i en meddelelse

> "MWL" <mogens@stofanet.dk> wrote in message
>
> Lad venligst værd ved at krydsposte. Jeg kan se at du har ramt
> dk.m.p.knallert rigtigt. Så skal vi ikke bare holde det dér?

Hertil var alt fint orienteret

> Mange gider ikke handle med én som 'virker desperat' efter at komme af med
> det han end vil sælge.

_Men_ Din mening om hans posting er vel at betragte som Off Topic, og alle
tilfælde ganske uinteresant for vi andre hvad du personligt måtte mene.

Og sidst men ikke mindst dit sidste udsagn er af den slags der ofte
afstedkommer en masse unødige kommentarer.

--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup

Fra : Andersen Andreas

Dato : 04-04-03 06:43

> [...]
> dk.m.p.knallert rigtigt. Så skal vi ikke bare holde det dér?
> Mange gider ikke handle med én som 'virker desperat' efter at komme af med

Hvad rager det dog dig hvor han poster. Hvad med at du passer dig selv, og
leger netpoliti et andet sted.

Andreas

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-04-03 09:20

"Andersen Andreas" <nomail@tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad rager det dog dig hvor han poster. Hvad med at du passer dig selv, og
> leger netpoliti et andet sted.
>
> Andreas

Hvis du er så ligeglad med hvad der postes hvor, så syntes jeg du skal holde
dig fra nyhedsgrupperne. Der er ikke nogen der er "net-politi" her, der
bliver fortalt at der postes i den forkerte gruppe, om det er sket på den
ene eller anden måde er totalt ligegyldigt, for salg hører ikke til i denne
gruppe, det ved jeg, og det ved du, så lad være med at spil dum !

Kim Larsen

Fra : Andersen Andreas

Dato : 04-04-03 11:29

> [...]
denne
> gruppe, det ved jeg, og det ved du, så lad være med at spil dum !

Nå ok, du er oxo ansat som netpoliti....dem er der sq efterhånden mange af.
Og en anden ting, du skal ikke fortælle mig hvad jeg skal det bestemmer jeg
helt og holdent selv.

Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 11:33

"Andersen Andreas" <nomail@tele.dk> wrote in message
> [...]
af.
> Og en anden ting, du skal ikke fortælle mig hvad jeg skal det bestemmer

Du bestemmer jo også selv, om andre skal tage dig seriøst eller ej. Om du
skal i alles killfilter eller ej.
Der er ingen regler, der er retningslinjer.

Jeg vil ikke sige til dig, at du gør bedst ved at følge dem, for det er
noget fis.
Ved at cittere rigtigt osv, gør du det i hvert fald lettere for andre at
læse dit indlæg.

Drop nu det der netbetjent. Fordi at man overholder nogle retningslinjer og
påminder andre om det, er man så blevet en skurk?
Landet skulle ligge således i mine øjne; At man netop kaldte dig et eller
andet. (Nå ok, du er også sådan en papand som ikke kan finde ud af at gøre
det rigtigt).

Men smag og behag.

mvh
Jesper

Fra : Andersen Andreas

Dato : 04-04-03 12:03

> [...]
> andet. (Nå ok, du er også sådan en papand som ikke kan finde ud af at gøre

Hej Jesper.

Det der helt og holdent får mig til at "koge" er at folk laver disse indlæg,
lige efter en person har postet noget. Det "ødelægger" jo faktisk hans salg.
Ligepludselig er man ovre i noget helt andet, og det er træls for den der
har postet først.
Så lad dog denne tråd stoppe lige her, og give MWL en chance for at sælge
noget.

/Andreas

Fra : Armand

Dato : 04-04-03 13:46

> [...]
> har postet først.
> Så lad dog denne tråd stoppe lige her, og give MWL en chance for at sælge

Hæ!
Krydsposting og forsøg på salg i forkerte grupper irriterer også mig; men
jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor lidt en enkelt fejl(!)posting
fylder i forhold til hvad sådan en flame-streng i fire grupper samtidig kan
løbe op i

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 14:06

> [...]
> jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor lidt en enkelt fejl(!)posting
> fylder i forhold til hvad sådan en flame-streng i fire grupper samtidig

Helt enig! Men hvis alle nu bare krydspostede hvor de ville, hvad så? Det
der med at, herregud, det er jo kun én gut der krydspostede. Hvis man ikke
giver folk besked, at mange ikke bryder sig om det, har vi pludselig 10 om
dagen. Ugen efter 20 og dagen. Hvad vil folk som Hr. Andreasen så sige?
Ville han mon stadig sige, pyt med det. Selvom der er 20 folk der hver dag
ødelægger min yndlingsgruppe betyder ikke noget.. ?

Men jeg er enig. Blot fordi der kun er én der gør det, skal han stadig have
det at vide, så vi ikke ender med grupper der slet ikke indeholder relevante
indlæg. Det ville jo ødelægger usenet fuldstændig :(

mvh
Jesper

Fra : The man with the sou~

Dato : 04-04-03 14:32

> [...]
relevante
> indlæg. Det ville jo ødelægger usenet fuldstændig :(

Hvis folk ikke blandede sig i hvad folk gør, ville de enkelte tråde ikke
være så lange, og usenet ikke blive belastet.

FJOLS

Fra : MN

Dato : 04-04-03 14:42

"The man with the soul !" <gadgaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> >

> Hvis folk ikke blandede sig i hvad folk gør, ville de enkelte tråde ikke
> være så lange, og usenet ikke blive belastet.

Hvis din mor så hvordan du omtaler andre, fik du nok en røvfuld!

Men jeg giver dit et *PLONK*

Mogens

Fra : Oros

Dato : 04-04-03 14:45

The man with the soul ! wrote:
> Hvis folk ikke blandede sig i hvad folk gør, ville de enkelte tråde
> ikke være så lange

Lange tråde er ikke problemet, problemet er når mange mennekser starter hver
deres tråd. Så bliver det hele uoverskueligt. Så kunne man jo lige så godt
nedlægge alle grupperne og lave en en enkelt stor der heder "dk". Men sådan
er det jo bare ikke...

>, og usenet ikke blive belastet.

Se ovenover, når det hele er samlet i en tråd kan man bare springe denne
over. Det kan man selvfølgelig også hvis der er en milliard indlæg, men så
skal man jo først læse dem og bladre forbi dem.

> FJOLS

Tal pænt, man er ikke anonym uanset hvad man måtte tro.

mvh
Rasmus Jensen, Ishøj

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 17:49

> [...]
> Hvis folk ikke blandede sig i hvad folk gør, ville de enkelte tråde ikke
> være så lange, og usenet ikke blive belastet.

Trådene's længte har da aldrig været et problem.
At folk gør som de vil er netop problemet. Ville du stadig være ligeglad
hvis der kom 200 indlæg i denne gruppe pr. dag, som slet ikke hørte til her?
Folk der ville sælge et tv, et par højtaler, lidt tøj osv. Hvad så? Tror
bestemt ikke du ville være ligeglad!

Det ville da være et problem. At du så bare er så umoden at du ikke kan se
det, er jo bare ærgeligt. Det kan du nok når du bliver lidt ældre.

mvh
Jesper

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-04-03 18:25

> [...]
> >

> Hvis folk ikke blandede sig i hvad folk gør, ville de enkelte tråde ikke
> være så lange, og usenet ikke blive belastet.

Tja - med den underskrift har man jo stemplet sig selv...
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : Armand

Dato : 05-04-03 00:51

The man with the soul ! <gadgaard@hotmail.com> skrev i en

> FJOLS

Et meget smukt og nærmest lyriskt udtryk fra "manden der regner sig for at
have soul" .

Det mest irriterende ved krydspostings er forøvrigt at der derigennem
pludselig dukker nogle ubekvemme knallerthjerner op i ens ellers fredelige
og fornuftige gruppe uden at man når at kunne berede sig derpå :-|

--
Armand.
(der forøvrigt ikke bryder sig om tastaturidioter som gemmer sig bag

Fra : Megas

Dato : 05-04-03 14:40

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse:

*klip*

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der forøvrigt ikke bryder sig om tastaturidioter som gemmer sig bag

Knallerthjerner :D :D :D :D

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-04-03 08:02

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der forøvrigt ikke bryder sig om tastaturidioter som gemmer sig bag

HØRT!
Det er sgu aligevel forskel på folk med motorcykler, og dem med knallerter.
MC-folket har som regel en fornuftig civiliseret omgangstone

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup(Der lige lod fordommene få frit løb, og iøvrigt aldrig kunne

Fra : MN

Dato : 04-04-03 12:00

> [...]
af.
> Og en anden ting, du skal ikke fortælle mig hvad jeg skal det bestemmer

Velkommen i mit kill filter *PLONK*

Mogens

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-04-03 18:07

> [...]
af.
> Og en anden ting, du skal ikke fortælle mig hvad jeg skal det bestemmer

Suk, endnu en der er selvbestaltet og ikke kan eller vil tage mod råd.
Det er nu trist når folk ikke kan se at der postes "forkert", for jeg
tvivler på at der postes forkert. Der er jo flere der ser sager til salg når
der postes i flere grupper, og ikke kun i den ene der er beregnet på det.
Nej, jeg er ikke net-politi, men jeg holder af grupper hvor der ikke postes
"forkert" i, men det er der andre der ikke er, ikke ?

Kim Larsen

Fra : Cyruz

Dato : 27-05-03 12:49

ang. ham kim larsen så er det ikke første gang at han er på nakken fordi at
der er sket en lille fejl også selv om det er en der søreg råd om hvad det
kan være værd men han ser det ikke som et råd når nogen spørger om hvad det
er nej han ser det som noget der er sat til salg og det er fandeme trist at
han ser det på den måde