Skærme
Fijala 3554
Opdatering af driver
Fra : rondo

Dato : 02-04-03 20:25

Jeg har lige købt en BenQ FP791 fladskærm, men efter at have hentet og
pakket den nyeste driver fra deres hjemmeside ud, har jeg en .cat, som er
en Security Catalog fil, og en .icm fil, som er en ICC Profile fil. Hvordan
opdaterer jeg driveren fra disse to filer?

rondo
_______________________
I'm the captain on this ship.....
and I've my wife's permission to say so

Fra : Madsen

Dato : 02-04-03 22:11

rondo skrev:

> [...]
> jeg en .cat, som er en Security Catalog fil, og en .icm fil, som
> er en ICC Profile fil. Hvordan opdaterer jeg driveren fra disse to

Via enhedshåndtering, men der plejer nu også at være en *.inf-fil.

Madsen.

Fra : rondo

Dato : 03-04-03 16:49

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Via enhedshåndtering, men der plejer nu også at være en *.inf-fil.

Ja, det mente jeg også, men det var der ikke her :(

rondo
_______________________

Fra : Madsen

Dato : 03-04-03 21:46

rondo skrev:

> Ja, det mente jeg også, men det var der ikke her :(

Jeg mener nu at det er *.inf-filen der fortæller Windows hvad den
skal gøre med *.cat-filen, men det er muligt at den kan undværes.
Prøv at smide *.cat-filen og *.icc-filen ind i en tilfældig mappe
og gå så ind i Enhedshåndtering. Højreklik på skærmen og vælg
Update Driver hvorefter du peger dig frem til den mappe hvor *.cat-
filen ligger.

Madsen.