minilæsser udlejes
Fra : Lasse F. Jensen

Dato : 02-04-03 18:47

knækstyret minilæsser udlejes med fører skånsom for under lag og kan derfor
kører i haver og indkørsler uden skader bredde 100 cm og kommer ind de
fleste steder. Også mulighed for udmugning i små stalde og vigtigst af alt
til fornuftig pris. Jeg bor ved hjørring men kommer vidt omkring med fyren
så skriv hvis noget har int.

Lasse Frejlev Jensen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-04-03 19:13

"Lasse F. Jensen" <asdal@pc.dk> writes:

Handel og opslag hører ikke hjemme i denne gruppe. Prøv
dk.marked.privat(.*).

/Trine

FUT: dk.admin.netikette

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Jens Petersen

Dato : 02-04-03 21:32

On Wed, 2 Apr 2003 19:47:29 +0200, "Lasse F. Jensen" <asdal@pc.dk>
wrote:

> [...]
>til fornuftig pris. Jeg bor ved hjørring men kommer vidt omkring med fyren

Gider du så ikke lige køre til Hedehusene og grave de sidste 25 m²
indkørsel ud for mig?

--
Jens

Famous Last Words #05: It's perfectly safe. Let me show you.

Fra : Lasse F. Jensen

Dato : 03-04-03 07:16

det er nok desværre for langt væk

Lasse Frejlev Jensen

Fra : Nick

Dato : 03-04-03 07:19

"Lasse F. Jensen" <asdal@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ...og vigtigst af alt til fornuftig pris.

Jeg vil evt. gå med til at du graver min have for helt ned til kr. 25,- men
så skal du også betale kontant.

/Nick

Fra : Lasse F. Jensen

Dato : 03-04-03 08:23

jamen det er jo ikke til og sige nej til

Lasse Frejlev Jensen

Fra : Nick

Dato : 03-04-03 08:32

> jamen det er jo ikke til og sige nej til

Nemlig. Så hvis du skal slippe for flere af den slags kanon-aftaler, skal du
nok flytte reklamerne over i den rigtige USENET-gruppe...

/Nick

Fra : Lasse F. Jensen

Dato : 03-04-03 08:43

sån nogle aftaler kan jeg altså ikke sige nej til og derfor er den
her........ men men i det mindste er der da en der kan fortælle mig hvor den
skal stå så det er rigtigt takker og sorry fordi man er ny på disse sider
det er jo min fejl...... eller har andre folk bare travltmed og lege POLITI
du må hellere sende mig en kæmpe bøde

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-04-03 08:42

> [...]

> det er jo min fejl...... eller har andre folk bare travltmed og lege POLITI

Du kan starte med at gå ind på http://www.usenet.dk og læse lidt om
hvad usenet er for en størrelse, herunder kan du læse om netikette,
topposting, citering og hvad de forskellige grupper er til.

Og i øvrigt svarede jeg på din posting lige efter du havde sendt den
og fortalte dig hvor dit indlæg skulle have været. Message-ID:
<ufzp0zs30.fsf@trinekc.dk>

Hvis du ellers har spørgsmål, så stil dem i dk.velkommen. Der er mange
mennesker der gerne vil hjælpe folk på vej.

Mvh Trine