98 oven på xp
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-03 13:17

kan man installere win98 oven på xp (i en anden partition)?
og hvordan laver man en ny partition uden at formatere

Fra : Madsen

Dato : 02-04-03 13:32

On Wed, 2 Apr 2003 14:17:04 +0200, "Allan" <allan.korsgaard(a)mail.dk>
wrote:

>kan man installere win98 oven på xp (i en anden partition)?
>og hvordan laver man en ny partition uden at formatere

Det spil kender jeg ikke. Hvad går det ud på ?

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-03 13:36

sorry forkert gruppe !!!

Fra : Theis Dræberg

Dato : 14-04-03 19:17

Det kommer an på hvad du mener. Du kan ikke installere 98 oven på xp, men du
kan godt installer xp oven på 98. Ved du sikkert godt. Man kan hele tiden
blive ved fra det laveste punkt og hoppe opi et højere punkt. Det med at
oprette en partition på drevet, hvis du har xp i forvejen. Er nok en dårlig
ide, da XP kører på det NTSF Hurtige filsystem og win98 kører på det gamle
fat 32. Jeg er ked af at skuffe, men jeg tror det er en dum ide jeg har
prøvet det selv før og min computer kørte down. Hvis det er home xp du har
skal du ihvertfald ikke gøre det de er ikke lavet til at kunne udførre sådan
nogle opgaver. Jeg bruger selv xp pro...