Slidlag i garage
Fra : Jens Lundgaard

Dato : 01-04-03 19:39

Hej NG.

Hvordan laver jeg slidlaget i min nyopførte garage? Jeg tænker på tykkelse
og blanding af beton

Jens Lundgaard

Fra : HHIST

Dato : 02-04-03 04:03

Tykkelse ikke under 3 cm..
Blandin 1:4 eller 1:3 hvis det skal være rigtig stærkt.
Sørg for at bunden er helt ren. inden du starter. Og så skal det vandes så
det lige er fugtigt, for at været sikker på det binder sammen. For at gøre
det endnu bedre kan du bruge betonbinder købes i byggemarked.
Blandingsforhold står på flasken
mvh
Finn

Fra : Jens Lundgaard

Dato : 02-04-03 08:04

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 02-04-03 09:22

"Jens Lundgaard" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Hvordan laver jeg slidlaget i min nyopførte garage? Jeg tænker på
tykkelse
> og blanding af beton
>
> Jens Lundgaard

Du kan kigge her:
http://www.aalborg-portland.dk/ap01.html
Under "brugerservice" => "Gør det selv" finder du udførlige vejledninger til
hvordan opgaven skal løses. De har også en mængde beregner.

Thomas