Planering til græsplæne .
Fra : Erik

Dato : 01-04-03 19:01

Vi har fået kørt flere tons jord på vores have, det blev kørt ud og
"fordelt" over 400m2, nu skal det så planes og der skal sås græs . Hvordan
gør vi det bedst ?. Det at gå med en omvendt rive og gøre området plant er
mere end vi kan klare .

Fra : Per H

Dato : 01-04-03 19:08

On Tue, 1 Apr 2003 20:01:17 +0200, "Erik" <apress@post3.tele.dk>
skrev:

> [...]
>gør vi det bedst ?. Det at gå med en omvendt rive og gøre området plant er

Har du ikke en stor familie du kan invitere.

trillebøre skovle og river og havetromle . masser af øl og vand.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Jan Holm

Dato : 01-04-03 19:26

Hvordan

Få fat i en europa palle, læg evt. nogle sten på og slæb den så rundt
i haven. En alm alustige kan evt. også bruges. Jordet skal slfg. "grov"
fordeles først.

Mvh
Jan Holm

Fra : Calle.

Dato : 01-04-03 20:51

Jan Holm wrote:

> Få fat i en europa palle, læg evt. nogle sten på og slæb den så rundt
> i haven. En alm alustige kan evt. også bruges. Jordet skal slfg.
> "grov" fordeles først.

Jeps. Pallen skal vende på hovedet, og så fyldes med jord, som så vil
drysse ned i ujævnhederne.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Erik

Dato : 01-04-03 21:15

Tak !! , det må prøves ,
venlig hilsen,
Erik

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-04-03 22:13

For at din kone ikke skal få skæv ryg, er det bedst at lave et seletøj til
to paller. For at tynge dem ordentligt ned, stiller du dig med et ben på
hver. Højre er: Hooooooj. Venstre er: to pift. Farten styrer du med
pisken....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik

Dato : 02-04-03 16:18

Jep ,det lyder som min kone grim som en bryggerhest !! , ( og bygget som
en )
Erik

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 02-04-03 16:46

> Har du ikke en stor familie du kan invitere.
>
> trillebøre skovle og river og havetromle . masser af øl og vand.
>
> Vh Per
> icq 8212837

Hvad skal han med vand ??? Der bliver vel regnvejr engang
Mvh. Kurt Nielsen

Fra : Calle.

Dato : 02-04-03 20:31

Kurt Nielsen wrote:

> Hvad skal han med vand ??? Der bliver vel regnvejr engang
> Mvh. Kurt Nielsen

Det er nok til bryggerhestene, når de kommer med nye forsyninger >

--
Automatik Mekaniker
Calle