opsætning af Zyxel 304 - TDC NetExpress
Fra : J.Hedetoft

Dato : 01-04-03 17:32

Har netop konverteret min ADSL forbindelse fra et ATM kort til en ADSL
router og Ethernet.
Jeg har dynamisk IP adresse.
Jeg har købt en Zyxel 304 ADSL router, - men desværre yder TDC ikke support
på denne, derfor ønskes hjælp til opsætning af routeren.
Jeg har forsøgt at bruge den medfølgende wizard setup, men uden held.

HJÆLP !

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-04-03 18:36

"J.Hedetoft" <j.hedetoft@mail.dk> wrote in message
> [...]
> på denne, derfor ønskes hjælp til opsætning af routeren.
> Jeg har forsøgt at bruge den medfølgende wizard setup, men uden held.

Du skal starte med at tjekke at der er LINK i WAN porten, samt at du har
opsat routerne til at kører PPPoE og har indtastet kundenummer og
adgangskode!

Fra : Bent F.

Dato : 02-04-03 05:20

> [...]
>
> Du skal starte med at tjekke at der er LINK i WAN porten, samt at du har
> opsat routerne til at kører PPPoE og har indtastet kundenummer og

Jeg mener ikke man kan taste kundenummer/passw i en zyxel 304

mvh. Bent F.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-04-03 05:44

On Wed, 2 Apr 2003 06:20:29 +0200, "Bent F."
<bfc@FJERNDETTEfernet.dk> wrote:

> Jeg mener ikke man kan taste kundenummer/passw i en zyxel 304

Routeren kan køre PPPoE, så det skal være muligt at taste et PPP
user ID (TDC bruger et kundenummer) og et tilhørende password.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/