En gyser!!!!!!!!!!!
Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-04-03 16:28

Hej alle.

Ja, man undres jo snart ikke over noget mere, se
http://www.langeper.dk/artikel/artikel/artikel.htm

Jesper

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 01-04-03 16:32

hmmmm, og hvilken dato har vi så idag??

Fra : Anders og Berit

Dato : 01-04-03 16:36

Hallo.

Mvh
Ran Slirpa

Fra : Theis Hasselgaard

Dato : 01-04-03 16:51

Hehe...Nice try

Men, men, men.... prøv lige at få banneret med hvor der står politiken.dk så
det ser lidt mere ægte ud næste gang og desuden skal du nok arbejde lidt med
adressen xxx.xxx.xxx/artikel/artikel/artikel.htm idet den lugter langt væk
af at der ikke er så forfærdeligt mange andre artikler - desuden er de
fleste nyhedssites dynamiske (ASP/PHP whatever) så html-filer virker ikke så
troværdige... Desuden vil Anders Fogh (eller enhver anden politiker -
undtagen frk. Peberspray) udtale sig så konkret - prøv at bruge nogle flere
nørklede forklaringer... Men igen et godt forsøg - der skal jo være lidt
spas og lir d. 1. april Prøv igen næste år - måske noget med en tysker
der fanger marsvin på flue fra stranden ligesom på lystfiskeri.dk

M.v.h. Theis

P.S. : Jeg skriver kun det her for at du kan snyde os rigtigt næste gang

Fra : Jens Mogensen

Dato : 01-04-03 19:25

Åh hold da op, den var da godt lavet