Peugeot Speedfight Udstødning
Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-04-03 11:17

Hej

Tænker på at købe en af de billige BASIC udstødninger
til min Speedfight,kører scooteren ordentlig med den ?

Hvis ikke,hvad vil i så anbefale.Har fjernet skiven foran.
På forhånd tak for svaret

Mvh Poul Nielsen

Fra : Hekto

Dato : 01-04-03 11:42

In article <3e896700$0$24724$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
poulsn@hotmail.com says...
> Hvis ikke,hvad vil i så anbefale.Har fjernet skiven foran.
> På forhånd tak for svaret

LC eller AC?

Hvis AC behold den originale og luk ressonansrøret, samt modificer den
med et mindre rør i afgangsrøret.

- billigt og fungerer glimrende! (se hjemmeside neden for)
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 - Til Salg * GS450 m 2-1
under genopbygning.
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-04-03 13:05

Den orginale udstødning er færdig,så jeg vil gerne vide om en BASIC
udstødning virker ok på min Peugeot,ved ikke om det er en AC eller LC men
den er luftkølet.
Hvis ikke BASICen er ok,hvad skal jeg så købe?

Mvh Poul Nielsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-04-03 13:14

Poul Nielsen wrote:

> Den orginale udstødning er færdig,så jeg vil gerne vide om en BASIC
> udstødning virker ok på min Peugeot,ved ikke om det er en AC eller LC men
> den er luftkølet.

Så ved du, at den er er AC'er.

AC = Air Cooled, og LC = Liquid Cooled

> Hvis ikke BASICen er ok,hvad skal jeg så købe?

Hvis den ikke er tunet yderligere, så en original Speedfight stude. Koster
en 1200,- så det er slet ikke så dyrt.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/