Husmår på loftet, hvad gør man nu?
Fra : Jens Sloth

Dato : 31-03-03 23:05

Synes jeg læste om et eller andet middel de ikke kan li?

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-03-03 23:50

"Jens Sloth" <Jens-Sloth@person.dk> skrev i en meddelelse
> Synes jeg læste om et eller andet middel de ikke kan li?

Bly... :)

- Martin

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 01-04-03 09:51

On Tue, 1 Apr 2003 00:50:28 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

>Bly... :)

Og helst for enden af en stor kæp.

--
http://www.zelinski.dk

Fra : E. Jensen

Dato : 01-04-03 08:25

Hjortetaksalt eller Hjortetakolie

/Ebbe

Fra : Bent E.

Dato : 01-04-03 09:33

"Jens Sloth" <Jens-Sloth@person.dk> skrev i en meddelelse
> Synes jeg læste om et eller andet middel de ikke kan li?

Naftalin (mølkugler)
Bent E.

Fra : Frederiksen

Dato : 01-04-03 18:52

> Synes jeg læste om et eller andet middel de ikke kan li?

Støj. En radio i en uges tid er ret effektivt.

Mvh Maria

Fra : Olle

Dato : 01-04-03 21:30

"Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in news:3e89d8b6$0$10443
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Støj. En radio i en uges tid er ret effektivt.

Er det hele døgnet eller kun på nogle bestemte tidspunkter (dag, nat)?

Ang. Naftalin (mølkugler) kan de bare strøes rundt omkring ovenpå
isoleringen. (Hvor tæt skal de ca. ligge)?

Olle

Fra : Jens Sloth

Dato : 02-04-03 08:01

Kun om natten, særlig når der er måneskin..