Skifte mellem netværks-indstillinger
Fra : Matthiessen

Dato : 31-03-03 15:22

Nogen der har et gratis program til at skifte mellem 2 eller flere
netværksindstillinger ?

/Anders

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-03-03 15:37

On Mon, 31 Mar 2003 16:22:07 +0200, "Matthiessen"
<matthiessenNIX@dioderNIX.dk> wrote:

> Nogen der har et gratis program til at skifte mellem 2 eller flere
> netværksindstillinger ?

Ja, det har jeg. (Jeg bruger Windows XP, der har 'netsh').

-A

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 09:09

Asbjorn Hojmark wrote:
> 2 eller flere netværksindstillinger?
>
> Ja, det har jeg. (Jeg bruger Windows XP, der har 'netsh').

Hvor kan man få det gratis eller må jeg få dit?

:)

Det jeg prøver at sige, at det ikker sikkert at
Anders har Windows XP.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-04-03 09:45

On Tue, 1 Apr 2003 10:08:46 +0200, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

> Hvor kan man få det gratis eller må jeg få dit?

Det følger med W2K og WXP.

> Det jeg prøver at sige, at det ikker sikkert at Anders har
> Windows XP.

Nej, det var faktisk en del af pointen, at det er en rigtig god
idé at fortælle lidt om sit system, når man stiller den slags
spørgsmål. Men det var tydeligvis lige lovlig subtilt.

-A

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 11:03

Asbjorn Hojmark wrote:

> [...]
> idé at fortælle lidt om sit system, når man stiller den slags
> spørgsmål.
> Men det var tydeligvis lige lovlig subtilt.

http://netswitcher.com/ kan faktisk, men det er ikke
gratis.

Fra : Matthiessen

Dato : 01-04-03 14:07

> Nej, det var faktisk en del af pointen, at det er en rigtig god
> idé at fortælle lidt om sit system, når man stiller den slags
> spørgsmål. Men det var tydeligvis lige lovlig subtilt.

:0).. win2k.. netsh kan jeg ikke lige finde ud af, ville hellere ha et gui
program.

/Anders

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-04-03 22:00

On Tue, 1 Apr 2003 15:07:03 +0200, "Matthiessen"
<matthiessenNIX@dioderNIX.dk> wrote:

> :0).. win2k.. netsh kan jeg ikke lige finde ud af, ville hellere ha et gui
> program.

Gee, så har vi allerede to informationer at hjælpe dig ud fra. Se
på NetSwitcher.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 01-04-03 23:35

Det er nu ikke så svært... Se mit svar til Martin Gregersen der vil logge på
flere forskellige domæner.

/mikkel