Kystfiskeri syd for århus
Fra : Lasse Thomsen

Dato : 30-03-03 21:03

Hola.

Jeg er flyttet her til århus og bor i Beder, som er forholdvis tæt
på kysten. Er der nogen som kender nogle gode steder at fiske efter
havørrereder på kysten i dette område?.

MVH: Lasse Stig Thomsen

Fra : Lasse

Dato : 30-03-03 21:08

Bare tag cyklen og kør til stranden!

Fra : Lasse Thomsen

Dato : 30-03-03 21:10

On Sun, 30 Mar 2003 22:08:21 +0200, Lasse wrote:

> Bare tag cyklen og kør til stranden!

DVS hele strækningen er god? Også uden at vadde? Jeg er ikk meget for at
begynde at vadde i vand jeg slet ikk har fisket i før.

MVH: Lasse Stig Thomsen

Fra : Alex Linaa

Dato : 30-03-03 21:22

> DVS hele strækningen er god? Også uden at vadde? Jeg er ikk meget for at
> begynde at vadde i vand jeg slet ikk har fisket i før.

Mariendal er et godt aftensted.

Længere inde mod Moesgaard, nærmere bestemt ved høfderne 6-800 meter syd for
Giberåens udløb, plejer at være et sikkert sted, bare vær sikker på du ikke
kommer for tæt på åen.

Knæk og bræk
Alex

Fra : Lars Lind

Dato : 31-03-03 20:04

Kysing Næs på sydsiden af Norsminde Fjord er helt i top. Du bør dog vade ud
på muslingerevet, men gør det første gang i dagslys, så er der ingen
problemer.
Hilsen en gammel Odderbo Lars Lind

Fra : Lasse Thomsen

Dato : 31-03-03 21:17

On Sun, 30 Mar 2003 22:03:06 +0200, Lasse Thomsen wrote:

> [...]
>
> Jeg er flyttet her til århus og bor i Beder, som er forholdvis tæt
> på kysten. Er der nogen som kender nogle gode steder at fiske efter

Jeg fandt ved et uheld ned til mariendalstrand, sådan ganske tæt på beder.
Men det var faktisk lidt af en succes, i de 45min jeg lige ville dyppe
snøren fik jeg en havørred på 43 og mistet endnu en på samme størrelse
(man bør huske sit net)

Så det tegner jo til at blive en god sæson for mig =)

Have fun.