told og skat satser
Fra : Lars

Dato : 30-03-03 19:06

Jeg har prøvet at finde oplysninger om diverse satser på told og skat's
hjemmeside, men det er ikke rigtig lykkedes mig. Så hvis nogen har et link,
ville jeg blive glad.

Jeg har prøvet at finde noget om Satserne for tlf (i 2001 var det 1910,- )
og satserne for kørsel i bil.

Jeg synes jeg en gang fandt et sted hvor alle diverse satser var opstillet.

hilsen Lars

Fra : Carsten

Dato : 30-03-03 22:21

http://www.toldskat.dk/ det står "lysende" i mine øjne

Fra : Lars

Dato : 31-03-03 19:10

> http://www.toldskat.dk/ det står "lysende" i mine øjne

Mit syn må være blevet svagere med årene, men jeg kan ikke finde det.

hilsen Lars

Fra : JørgenE

Dato : 30-03-03 22:23

"Lars" <hult@nspimage.dk> skrev