Xenoncara yngel
Fra : --+ smolfen +--

Dato : 30-03-03 07:22

Hej og Jubiiiii

Jeg har fået mine Xenoncaraer til at yngle og der er 5 unger der fræser
rundt i akvariet, men jeg har lige et spørgsmål for et par dagesiden fik
mine schliklider hvide pletter mindre end et knappenåls hovede, og jeg har
prøvet at behandle dem med "fauna mor" men det har ikke hjulpet er der nogen
der har et godt forslag ???

Og ednu en gang Jubii for at komme af med min glæde

Kan det være fordi jeg har for mange fisk i mit akvarie ?? jeg har 2
xenoncara, 5, guld xenoncara, 8 Chliklider en gibbisep Malle, en L135 Malle,
x antal neon fisk(over 20) det går i et 325L akvarie

Og ednu en gang jubii

på forhånd tak

Fra : --+ smolfen +--

Dato : 30-03-03 15:51

Skal jeg lade ungerne blive sammen med hannen under træroden ?? eller skal
jeg tage dem op ogover i et andet akvarie