MS Windows
briani 27239
Problemer med installation af Lademann 99 ~
Fra : Jesper

Dato : 30-03-03 09:55

Hej.

Jeg har netop købt ny PC og ville installere Lademann 99 på maskinen. Men
jeg får følgende fejlmeddelelse:

CD´en kan ikke startes. Kontakt Lademann og oplys maskinkode: 4A34.

Jeg vil så indtil jeg høre fra Lademann gerne have slettet det som er blevet
installeret, men det kan heller ikke lade sig gøre. Jeg kan ikke finde noget
om Lademann under tilføj/fjern programmer. Under selve menuen "Programmer"
er der et program med Lademann - herunder en uninstall mulighed. Denne
virker dog heller ikke.

Mit spørgsmål er så:

Kan jeg helt ukritisk så bare slette de mapper som er dannet i forbindelse
med installationen af Lademann 99???

Håber på at I kan hjælpe, da jeg "hader" at have programmer m.v. liggende på
maskinen, som ikke kan bruges.

Min maskine er:

Compaq med Pentium 4 og 2.66 Mhz. 512 MB ram. Windows XP.

mvh

Jesper

Fra : Pico

Dato : 30-03-03 15:42

Fra : Pico

Dato : 30-03-03 15:50

Jesper wrote:
> Hej.
>
> Jeg har netop købt ny PC og ville installere Lademann 99 på maskinen.
> Men jeg får følgende fejlmeddelelse:
>
> CD´en kan ikke startes. Kontakt Lademann og oplys maskinkode: 4A34.

Så vidt jeg husker er det noget med at den kode der er med Lademans 99
kun virker indenfor et afgrænset tidsrum. Jeg var i sin tid ude for det men
fik en fin behandling af Lademan. Så vent lige til du kan kontakte Lademan
inden du sletter noget, et par enkelte dage skader vel ikke.
Når jeg nu husker efter var det vist noget med at jeg fik en anden kode.

Pico
Husk at fjerne SPAM i E-mail adressen