MySQL - Datoformat (VB)
Fra : Andy Dufresne

Dato : 29-03-03 10:44

Jeg har en gang lavet en VB program til en Access database. Når jeg skulle
søge på et datofelt der, skulle jeg bruge '#' omkring variablen, så jeg
fortalte access at det var en dato jeg kom med. Findes der noget lignende i
MySQL?? - Det er i hvert fald ikke '#'... Fordelen er jo, at jeg så ikke
skal bekymre mig om at lave datoen om til det rigtige format... Det klarer
databasen...

MVH
Andy

Fra : Jimmy

Dato : 29-03-03 12:28

"Andy Dufresne" <andy-dufresne@indbakke.dk> wrote in message
> [...]
> skal bekymre mig om at lave datoen om til det rigtige format... Det klarer

MySQL's DATETIME tage et ISO-format: yyyy-mm-dd hh:mm:ss

Dette skal kapsles ind i ' for at fungere.

MySQL anvender ikke #.

Mvh
Jimmy