Skærme
Fijala 3554
Uforståelig Viewsonic-meddelelse
Fra : Jakob Munck

Dato : 29-03-03 08:11

Hver gang jeg starter min pc op, kommer min nye Viewsonic 15" TFT-skærm med
denne meddelelse:

Resolution notice:

To best picture quality change to 1024 x 768

1. Exit 2 Disable

Da jeg i forvejen kører med 1024 x 768 opløsning forstår jeg ikke hvorfor
skærmen beder mig "change" til det.

Og så forstår jeg ikke, hvad der menes med 1. Exit 2. Disable?

Hvad er det jeg skal Exitte eller Disable?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 29-03-03 09:35

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i

> Hvad er det jeg skal Exitte eller Disable?

Disable.
mvh
Peter

Fra : Jakob Munck

Dato : 29-03-03 10:13

> "Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i

> Disable.

Ikke forstået.

Jakob

Fra : Jens Trojahn

Dato : 29-03-03 13:26

JEg vil tro det skal forståes således at hvis
du vælger disable, så spørger den ikke om det
igen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 29-03-03 14:16

"Jens Trojahn" <jens@trojahn.dk> skrev
> JEg vil tro det skal forståes således at hvis
> du vælger disable, så spørger den ikke om det
> igen

Lige præcis

mvh
Peter