Ny Motor
Fra : IcEmAn

Dato : 28-03-03 18:22

Hej!!

Jeg har ladet mig fortælle at det er muligt at købe en ny/nyrenoveret

motor til en Yamaha 4-gearet i Tyskland, nogen der ved noget mere om det???!

Og evt. kunne fortælle mig hvor??

Mvh
Kasper

Fra : Holger Danske

Dato : 28-03-03 18:37

IcEmAn <fam_petersen2003@mail.tele.dk> wrote:
> Hej!!
>
> Jeg har ladet mig fortælle at det er muligt at købe en ny/nyrenoveret
>
> motor til en Yamaha 4-gearet i Tyskland, nogen der ved noget mere om
> det???!

Jeg har ledt længe, meget længe og endnu ikke fundet nogen steder, men
skulle du finde et sted Iceman, så kontakt mig lige, eller skriv det
herinde..

Btw. Så er Holland måske et bedre sted at søge, bare pas på at du ikke får
en Drejeskivemodel med oliepumpe !!

H.D.
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 28-03-03 19:00

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev

bare pas på at du ikke får
en Drejeskivemodel med oliepumpe

Hvorfor det? den jeg havde med drejeventil styret indsugning, var da mindst
ligeså god som dem med membran. Har du andre erfaringer, andre mærker har da
også brugt drejeventil, bla, Kreidler.
Med venlig hilsen tp

Fra : Tim Sørensen

Dato : 28-03-03 20:27

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.aadk> wrote
> [...]
mindst
> ligeså god som dem med membran. Har du andre erfaringer, andre mærker har

Jeg har også haft en med drejeskive.
Og den kunne dælme tage snoninger!

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Holger Danske

Dato : 29-03-03 07:24

> [...]
> mindst ligeså god som dem med membran. Har du andre erfaringer, andre
> mærker har da også brugt drejeventil, bla, Kreidler.

Det er nu mere oliepumpen jeg tænker på, den er bedre at undvære !

H.D.