Dykning på Seattle i Norge
Fra : Braae

Dato : 27-03-03 18:10

Hej dykkere.

Jeg har tidligere dykket med "DYKKEREN" fra Dvergnestangen, men de er
som bekendt flyttet ind til Kristiansand og har i øvrigt sat prisen en
del op, så de er for mig knap så attraktive. Ærgeligt for det var nu
hyggeligt at bo i hytterne på Dvergnestangen og kun have 10 minutters
sejltid ud til Seattle.

Er der nogle af jer der har kendskab til andre dykkercentre i Norge,
der har vraget Seattle på turprogrammet og som også er til at betale?

Venligst

Mogens Braae

Fra : Vidar

Dato : 28-03-03 13:18

Kan dere ikke bare leie hytte på Dvergnestangen og ta med dere en båt, eller
også leie en liten båt på Dvergnestangen. Da slipper du å gå veien innom et
dykkesenter. Har du med deg båt, så er det veldig greit å sette den ut på
stranden på Dvergnestangen.

Luft kan du jo fylle hos Dykkeren, eller Skottevik. Det er jo også mulig å
ta kontakt med de lokale dykkerklubbene i Kr.sand www.kdk.no eller Topdal
dykkerklubb

De fleste Danske dykkere her oppe i Kr.sand - Lillesand pleier ofte å ha med
seg egen båt og klare seg selv.

Vidar

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 28-03-03 18:18

Vidar> Kan dere ikke bare leie hytte på Dvergnestangen og ta med dere
Vidar> en båt, eller også leie en liten båt på Dvergnestangen. Da
Vidar> slipper du å gå veien innom et dykkesenter. Har du med deg
Vidar> båt, så er det veldig greit å sette den ut på stranden på
Vidar> Dvergnestangen.

Vidar> Luft kan du jo fylle hos Dykkeren, eller Skottevik. Det er jo
Vidar> også mulig å ta kontakt med de lokale dykkerklubbene i Kr.sand
Vidar> www.kdk.no eller Topdal dykkerklubb

Vidar> De fleste Danske dykkere her oppe i Kr.sand - Lillesand pleier
Vidar> ofte å ha med seg egen båt og klare seg selv.

Vi (Aalborg Sportsdykkerklub) besøger ofte stedet, og medbringer selv
både både og kompressorer. Det fungerer rigtig fint, og Dvergnestangen
er forstående overfor de gener en kompressor medfører. Jeg ved dog
ikke, hvordan de stiller sig i højsæsonnen, så spørg når du booker...

Karsten