MS Windows
briani 27239
registriringsdata
Fra : Michael Frandsen

Dato : 28-03-03 15:25

jeg har for noget tid siden haft installeret et shareware program, som kunne
bruges i 20 dage uden beregning. da jeg manglede plads på min harddisk
slettede jeg programmet igen. nu har jeg så fået den fornødne plads og har
installeret programmet igen, men nu siger den at mine gratis prøvedage er
brugt op. kan jeg gå ind og slette den datotæller et eller andet sted så jeg
får chance for at prøve programmet

Fra : Klaus

Dato : 28-03-03 15:30

Michael Frandsen wrote:
> [...]
> at mine gratis prøvedage er brugt op. kan jeg gå ind og slette den
> datotæller et eller andet sted så jeg får chance for at prøve

Prøv at søge efter det i regedit og slet tilhørende nøgler.
Tag kopi først, for en sikkerheds skyld.
Klaus

Fra : Pico

Dato : 28-03-03 17:55

Michael Frandsen wrote:
> [...]
> at mine gratis prøvedage er brugt op. kan jeg gå ind og slette den
> datotæller et eller andet sted så jeg får chance for at prøve

Prøv at sætte din dato et år tilbage, hvis du så kan køre programmet
og kan lide det må du til lommerne.
Pico
Husk at fjerne SPAM i E-mail adressen