Skærme
Fijala 3554
Valg af 17" (BenQ) fladskærm
Fra : rondo

Dato : 28-03-03 14:42

Jeg er på udkig efter en ny fladskærm til min pc, og valget står nu mellem
en FP781 fra BenQ (http://www.benq-eu.com/Products/LCD/index.cfm?product=
126) og en FP791 fra samme firma (http://www.benq-
eu.com/Products/LCD/index.cfm?product=287). Da jeg kun skal betale 250,-
kr. mere for sidstnævnte model (5700,- kr.), hælder jeg meget til denne.
Inden jeg beslutter mig, ville jeg dog lige høre, om der er nogen, der har
erfaringer med nogle af disske skærme, og/eller om nogen vil anbefale et
andet køb i prisklassen op til 5500,- kr.
Jeg bruger primært min pc til kontoropgaver, udvikling af hjemmesider samt
spil (dog ikke så meget 3D spil).

rondo
I'm the captain on this ship.....
and I've my wife's permission to say so