Gravid Sværdrager..
Fra : Kasper Munch

Dato : 19-03-03 21:30

Hej NG,

Var ude hos mine forældre her til aften, og så deres Sværdrager som sikkert
er gravid, hun ser mildest talt ud til at have slugt en golfboldt, er det
normalt at de bliver så store inden de smider ungerne?

Eller kan det skyldes noget helt andet end graviditet?

Mvh Kasper Munch

Fra : Kim

Dato : 23-03-03 09:30

De kan godt være ret store lige før de skal føde.

Hvis det er sygdom, f.eks. bugvattersot, så står skællene ud fra maven.

/Kim

Fra : Kasper Munch

Dato : 23-03-03 11:25

Okay, tak for svaret, hun er godt nok stor, men skællene sidder normalt, så
hu er sikkert gravid. Men ved du hvor lang tid de er drægtige. Syntes nemlig
un har gået i meget langt tid, har hørt det skulle være en måned, men syntes
der er gået længere end det.

Mvh Kasper Munch