Linus IBM Server til salg
Fra : Peter

Dato : 27-03-03 15:17

Linus IBM Server til salg

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 27-03-03 15:23

Peter wrote:
> Linus IBM Server til salg

Var det hvad den fik; otte timer?

Prøv at sætte den til salg i dk.marked.privat.edb i stedet. Det er der
hvor der handles og det er der annoncen hører til.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Martin AJ

Dato : 27-03-03 16:55

Steen Suder, privat wrote:

> Var det hvad den fik; otte timer?
>
> Prøv at sætte den til salg i dk.marked.privat.edb i stedet. Det er der
> hvor der handles og det er der annoncen hører til.

Tja, ungdommen har ikke tålmodighed.:-]
Martin

Fra : Soren Davidsen

Dato : 27-03-03 18:08

Martin AJ <martin@[removethis]jarl.dk> writes:

> Tja, ungdommen har ikke tålmodighed.:-]

Nu bliver jeg lidt nysgerrig.. Hvad er en 'Linus IBM Server' lige saadan
mere praecist ?

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 27-03-03 17:44

Soren Davidsen <soren200303@tanesha.net> writes:

> Nu bliver jeg lidt nysgerrig.. Hvad er en 'Linus IBM Server' lige saadan
> mere praecist ?

Hun hedder Tove og IBM betyder Irritating Baby Maintenance....

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 27-03-03 18:20

Peter Dalgaard BSA wrote:

> Hun hedder Tove og IBM betyder Irritating Baby Maintenance....

ROFLMAO... men jeg har heller ikke børn

Fra : Soren Davidsen

Dato : 27-03-03 19:31

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> writes:

> ROFLMAO... men jeg har heller ikke børn

Heh, og hvis jeg laeser det korrekt, saa har Peter et barn der
hedder Linus eller hvad ? .

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Kent Friis

Dato : 27-03-03 18:38

Den 27 Mar 2003 19:31:01 +0100 skrev Soren Davidsen:

>Heh, og hvis jeg laeser det korrekt, saa har Peter et barn der
>hedder Linus eller hvad ? .

Nope, men Linus har en kone der hedder Tove.

Mvh
Kent
--
The revolution has just begun.