fejl i DNS opsætningen
Fra : Kasper

Dato : 26-03-03 15:10

Hej ng.

Vores domæne hedder det samme som vores hjemmeside (som hostes ude i
byen) så når man går ind på www.domænenavn.dk tror pc'en at det er en
lokal forespørgsel, og man kommer ikke ind på hjemmesiden. Før kunne
dette problem løses ved at skrive hjemmesiden ind i hostfilen, men nu
har dem der hoster vores hjemmeside skiftet til apache og nu virker
det ikke mere.

Nogen gode ideer?

/kasper

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-03-03 17:22

Kasper <nospam@today.com> wrote in

> [...]
> hjemmesiden ind i hostfilen, men nu har dem der hoster vores
> hjemmeside skiftet til apache og nu virker det ikke mere.

Det er helt sikkert ikke den eksterne server der er problemet. Det er
et lokalt problem.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Kasper

Dato : 26-03-03 17:43

On Wed, 26 Mar 2003 16:21:53 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

>Kasper <nospam@today.com> wrote in

>Det er helt sikkert ikke den eksterne server der er problemet. Det er
>et lokalt problem.
Ja det fandt jeg ud af, jeg var lige lidt for hurtig.