linux 2.4.21-modul i linux 2.4.20
Fra : Niels Andersen

Dato : 24-03-03 18:13

Jeg prøver at få en Palm Tungsten til at synkronisere overe USB.

Jeg følger denne guide: http://pilot-link.org/README.usb

Der står:

If you received errors or see a message similar to:

May 4 12:31:36 broccoli kernel: usb.c: USB device
28 (vend/prod 0x54c/0x95) is not claimed by any active driver

..you will need to upgrade your visor driver to a more current
version. You can do this with a kernel upgrade, or by simply
replacing the visor.c and visor.h files with more recent versions.

Og det er den besked der kommer i /var/log/messages.

Jeg vil helst blot opgradere visor-modulet, men hvordan? Meget gerne blot
hente de to filer et sted, og smække dem ind, hvis det kan lade sig gøre.

Det er en kontor-PC, så det er ikke så heldigt hvis jeg smækker en ustabil
kerne på...

Det er Red Hat der bruges.

--
Mvh.