er der nogel der ved vor man kan download ~
Fra : tommy

Dato : 21-03-03 18:30

er der nogel der ved vor man kan download Lindows gratis.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 21-03-03 19:16

tommy wrote:
> er der nogel der ved vor man kan download Lindows gratis.

/Er/ den gratis?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 21-03-03 19:21

tommy <tommy@dk.dk> writes:

> er der nogel der ved vor man kan download Lindows gratis.

Så vidt jeg kan se, koster Lindows penge.

Evt. er der jo nogle af de store distributioner (RedHat, Debian,
Mandrake, Gentoo m. fl.), som kan hentes gratis. Sidst men ikke mindst
er der OpenBSD, NetBSD og FreeBSD, som ligeledes er gratis.

/Rasmus

I was going to compile a list of innovations that could be
attributed to Microsoft. Once I realized that Ctrl-Alt-Del
was handled in the BIOS, I found that there aren't any.

Fra : Niels Andersen

Dato : 21-03-03 22:13

tommy wrote in <Xns9345BC36D1F0Fastrodkdk@62.243.74.162>:
> er der nogel der ved vor man kan download Lindows gratis.

Som jeg skrev til dig i dk.binaer:

Informationer om hvordan man får fat i Lindows findes nemt her;
http://www.google.com/search?q=lindows

Det første resultat er den officielle hjemmeside til Lindows. Alle versioner
koster tilsyneladende penge.

--
Mvh.

Niels Andersen
Linux 2.4.20 - Debian testing/unstable

Fra : Niels Weyhe.

Dato : 21-03-03 22:26

"tommy" <tommy@dk.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogel der ved vor man kan download Lindows gratis.

Jeg går ud fra, at det er fordi, at du har hørt at Linux er gratis, og du så
har læst artiklen i DataTid eks? Linux er da for så vidt gratis, Men Lindows
tager penge for deres arbejde, derfor koster noget af den Linux-udgave
penge. Men som anden person sagde, så er der jo andre gratis-version. Hvis
det er fordi det skal være let, og hvis det skal være gratis, så tror at du
skal have eks. Mandrake, som jeg slev lige har hentet i et pr. versioner...
Niels

Fra : Kosta

Dato : 21-03-03 22:41

tommy wrote:
> er der nogel der ved vor man kan download Lindows gratis.

Linux is free like free speech not like free beer

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 22-03-03 00:48

"Kosta" <kostabarkaiaNOSPAM@softhome.net> wrote in message

> Linux is free like free speech not like free beer

Linux is free. Free like in freedom not like in free beer.

--
mvh Rasmus

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-03-03 12:13

"Rasmus Ladekjær Pedersen" <ladekjaer@esenet.dk> writes:

> Linux is free. Free like in freedom not like in free beer.

Nu når du prøver at rette, skulle du så ikke finde den "rigtige"
rettelse? Den findes på <http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.html>,
som desværre er nede lige nu. Googles version kan ses på
<http://216.239.37.100/search?q=cache:ZRi94gr8fl4C:www.gnu.org/philosophy/free-sw.html+free+beer+site:gnu.org&hl=en&ie=UTF-8>,
hvor der står:

,----[ Fra <http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.html> ]
`----

--
Jacob - www.bunk.cc
I used to have a drinking problem. Now I love the stuff.

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 22-03-03 17:00

> Nu når du prøver at rette, skulle du så ikke finde den "rigtige"
> rettelse?

Se, dér tager du fejl. Jeg forsøgte ikke at rette på hvad Kosta
skrev. Jeg skrev blot som jeg skrev da jeg synes den er
sjovere.

--
mvh Rasmus

Fra : Kosta

Dato : 22-03-03 22:20

Rasmus Ladekjær Pedersen wrote:

> Se, dér tager du fejl. Jeg forsøgte ikke at rette på hvad Kosta
> skrev. Jeg skrev blot som jeg skrev da jeg synes den er
> [...]

Så længe vi mener det samme er vi alle enige