Konfig. af Cisco SoHo 71
Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 24-03-03 14:02

Hej

Jeg har sådan en fætter (subj.) som er konfigureret af TDC. Jeg kunne nu
godt tænke mig at sætte den op selv (TDC skal have mange penge for at gøre
det) - er der nogen der ved hvordan jeg får adgang?

Mvh Tommy

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-03-03 14:22

On Mon, 24 Mar 2003 14:02:25 +0100, "Tommy Bruus-Jensen"
<bruus@fjern.os.dk> wrote:

> Jeg har sådan en fætter (subj.) som er konfigureret af TDC. Jeg kunne nu
> godt tænke mig at sætte den op selv (TDC skal have mange penge for at gøre
> det) - er der nogen der ved hvordan jeg får adgang?

http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps380/products_password_recovery09186a00800942bc.shtml

-A

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-03-03 23:59

Asbjorn Hojmark [Asbjorn@Hojmark.ORG] skrev:

http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps380/products_password_recovery09186a00800942bc.shtml

Hedder 71'eren i virkeligheden noget andet, eller du'r den URL ikke til
SoHo 71...?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 26-03-03 00:19

> [...]
ery09186a00800942bc.shtml

> Hedder 71'eren i virkeligheden noget andet, eller du'r den URL ikke til
800 serien og SOHO serien har sammen manual set i Cisco's verden.
Derfor.
Ja, lidt forvirrende

HTH
Martin Bilgrav

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-03-03 07:48

On Tue, 25 Mar 2003 23:59:05 +0100, "Søren C. Fischer"
<soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote:

> http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps380/products_password_recovery09186a00800942bc.shtml
>
> Hedder 71'eren i virkeligheden noget andet

Det er basalt set en 800-router.

> eller du'r den URL ikke til SoHo 71...?

Den er generel for en masse routerprodukter, hvor det gøres
fuldstændig ens.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/