Placering af elementer
Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-03-03 21:27

Hej med jer.

www.dvdoo.subnet.dk/index4.html, vil jeg godt have rykket
elementerne tættere sammen, men det vil ikke virke. Hvis jeg
ændrer nogle bestemte tal i koden kan jeg få den til at gøre
mellemrummet større, men ikke mindre og det er jo meningen. Så
hvad skal jeg egentlig gøre?

På forhånd tak

Med venlig hilsen Lasse Jensen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-03-03 08:51

Det stykke kode, der burde ændre mellemrummet ser sådan ud:

0px;width:100%;text-align:center;">

Men selvom jeg ændrer 50px til 10px sker der ikke en skid
(undskyld sproget.) Hvad kan jeg gøre nu? Hvis jeg skriver 100px
bliver mellemrummet større, men hvis jeg som sagt skriver 10px
bliver resultatet bare det samme, som hvis der stod 50px.

Hjælp mig!