Udløsning / orgasme?
Fra : Kenneth Q.

Dato : 26-03-03 19:21

Hej

Jeg kan ikke forstå, man kan få orgasme uden udløsning?

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det kan lade sig gøre?

KH.

Kenneth Q.

Fra : *Steen*

Dato : 26-03-03 20:48

"Kenneth Q." <zx@spammers.zx> wrote in

> Hej

Hej Kenneth

> Jeg kan ikke forstå, man kan få orgasme uden udløsning?

Ja det kan man(d) skam Jeg selv har ihvertfald været ude for det en del
gange efterhånden!

> Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det kan lade sig gøre?

Jeg kan kun tale for mig selv, så vil beskrive hvordan jeg selv oplever det
her:

Jeg er aldrig kommet uden udløsning når jeg kun har været mig selv (altså
masturberet). Derimod er jeg ofte kommet hvis min partner har pirret mig
rigtig godt og længe over hele kroppen, delvist med kærtegn og kildren,
specielt hvis det er urytmisk og overraskende både med hænder og hendes
tunge/tænder og så har jeg noget helt specielt omkring min mave, mine skuldre
og knæ (ud over min pik ....lige pludselig kommer orgasmen så rullende og
jeg bliver så en form for over-følsom (dvs. jeg bliver helt opslugt af sanser
og tåler faktisk ikke mere berøring på det tidspunkt). Det er en meget
kraftig oplevelse og jeg kan ihvertfald ikke tage fejl!

Ofte er det dog sket for mig efter jeg er kommet første gang og godt påvej
til at komme anden gang mens min partner har kælet for mig uafbrudt (hvor jeg
så bare har været passiv og taget imod sanseindtrykkene). Mest ofte er det
dog sket for mig 1-2 minutter efter jeg er kommet (ligegyldigt hviklen gang
jeg er kommet) hvor min partner har fortsat med at kærtegne mig.

Nogle sjældne gange er jeg dog også kommet uden udløsning under samleje (alså
hvor jeg ikke har været den passive part), men de gange har det KUN drejet
sig om hvor jeg ER kommet første gang og vi så bare har fortsat.

Det lød måske lidt kludret, men jeg håber budskabet kom frem

hilsen Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-03 21:22

"Kenneth Q." <zx@spammers.zx> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan ikke forstå, man kan få orgasme uden udløsning?
>
> Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det kan lade sig gøre?

Måske det er løgn.
Der er næsten ingen videnskab gjort om emnet, kun lidt Master&Johnson om
ophidselses-faser hos piger, og det blev kaldt orgasme

Måske mænd kan få udløst muskelsammentrækninger selvom sædblærer(og
prostata) er tom, og altså opleve orgasme selvom der ikke udløses sæd.
Sex snak er ofte pral.

Fra : *Steen*

Dato : 26-03-03 21:37

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in

> "Kenneth Q." <zx@spammers.zx> wrote in message

> Måske det er løgn.
> Der er næsten ingen videnskab gjort om emnet, kun lidt Master&Johnson om
> ophidselses-faser hos piger, og det blev kaldt orgasme

At der ikke eksisterer videnskabelig dokumentation om emnet kan skyldes at
der ikke har været meget fokuseret på det før, jeg tror der er mange
fænomener der ikke er videnskabeligt bevist, men det i sig selv behøver vel
ikke at betyde at de ikke er optrådt.

> Måske mænd kan få udløst muskelsammentrækninger selvom sædblærer(og
> prostata) er tom, og altså opleve orgasme selvom der ikke udløses sæd.
> Sex snak er ofte pral.

Ja "Sex snak er ofte pral", men nok specielt blandt teenagepiger/drenge der
har en masse at skulle bevise over for deres venner/veninder. Derimod er jeg
ikke nogen teenager der har noget at bevise og mit andet indlæg i denne tråd
baserer sig ihvertfald på sandfærdige beretninger! Om du så vil påstå at de
hændelser jeg har været ude for ikke har noget med en udløsnings-fri orgasme
at gøre ved jeg så ikke om jeg vil sige dig imod - men det har nærmest virket
som en eksplosion af sandseindtryk i kroppen som der ihvertfald ikke har
været til at tage fejl af, jeg selv forestiller mig at det jeg har oplevet
har været en form for "rullende orgasme" som nogle kvinder beskriver de har
været ude for.

hilsen Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-03 02:46

"*Steen*" <Stoney_D@NOSPAMofir.dk> wrote in message
> [...]
> der ikke har været meget fokuseret på det før, jeg tror der er mange
> fænomener der ikke er videnskabeligt bevist, men det i sig selv behøver

Det har du helt ret i.
Og man skal ikke gå så meget op i hvad kan måles og vejes, at man glemmer
det der kun kan vurderes om pr intuition.
Hvis jeg en dag bliver syg, vil jeg næppe gå til naturlæge, men evt til en
universitets-uddannet, fordi der er en vis kontrol af at de kan noget
eksakt.

> [...]
> har været en form for "rullende orgasme" som nogle kvinder beskriver de

Beretningerne er bestemt interessante. Lissom fortællinger om UFO'er og
vellykket astrologi. Jeg har kun tid til at fordybe mig i hvad kan
verificeres. Deri ligger ingen foragt for det alternative

Jeg har ofte oplevet "ny-frelste" der søger at vinde andre over til deres ny
tro, og reklamerer mægtigt for fx at være bøsse og gør meget ud af at
prostata-fremkaldt orgasme sætter manden på højde med kvinden, derved at han
så også kan få flere orgasmer i et samleje. Good for him.
Generelt er min "desillusionerede" holdning at sex er symbol og
opreklameret, og hvis der ligger ægte dyb glæde bag det valgte samvær,
skulle det ikke være nødvendigt med missionering og pral om at man kan få
kondomer til at springe eller sprøjte over en meter.

To tosser ledte efter en tabt mønt på fortovet, under gadelygten. En mand
vil hjælpe og spørg hvor de sidst så mønten. "Jeg tror vi tabte den på det
modsatte fortov". "Men hvorfor leder i så her?" "Jo for her er der bedre lys
til at lede".
Sådan kan videnskab let fortabe sig i hvad der er nemt at undersøge og det
subjektive og væsentlige glemmes. Så jeg spidser ører når nogen beretter
troværdigt om det ukontrollerbare.Men ikke alt bør godtages.

Fra : Skytten12

Dato : 12-04-03 17:18

Kenneth Q." skrev d. 26-03-03 19:21 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg kan ikke forstå, man kan få orgasme uden udløsning?
>
> Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det kan lade sig gøre?

Hej Kenneth

Det kan lade sig gøre ja, og du er inde på noget af det rigtige. Manden
skal være passiv.
Det handler om at stoppe op lige før "den eksploderer" altså før
udløsning.

Du skal få din kæreste til at kæle med dig den i lang tid, køre dig lige
til det er tæt på at du sprøjter og så stoppe.
Du vil opleve at den bliver mere og mere følsom og at det bliver mere og
mere frustrerende. Hvis din pige kender dig godt ved hun hvornår hun
skal stoppe ellers må du hjælpe hende i starten til hun lærer dine
Når du så er helt oppe at køre og hun spille lige så langsomt frem og
tilbage på din pik, så får du orgasme uden at sprøjte hvis hun stopper
lige på kanten.
Jeg gør i hvert fald.
Det kan selvfølgelig smutte, og det gør det da også ind i mellem men når
det lykkedes er det skønt at opleve.
Hvi I er til det kan hun binde dig medens det står på det giver et
ekstra kick og måske tænder det hende at have magten over dig og din.

God fornøjelse
Jørn

PS: Prøv at søge på internettet efter "orgasm denial" i google eller
lignende. Der er tonsvis af læsestof på engelsk om dette emne.

http://www.kandu.dk/