Sælges.
Fra : Hans Poulsen

Dato : 26-03-03 19:28

Gilera Stalker 30 km
Pæn og velholdt kørt 12.000 km køre perfekt
den er sort sælges på grund af bilkøb.
Kan blive din for 7000,- boks medfølger
Køre 60 km i timen.
Hans.Poulsen 8900,Randers.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-03-03 19:42

Hans Poulsen wrote:

> Gilera Stalker 30 km
> Pæn og velholdt kørt 12.000 km køre perfekt
> den er sort sælges på grund af bilkøb.
> Kan blive din for 7000,- boks medfølger
> Køre 60 km i timen.

<sidder_på_hænderne.avi> afspilles.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Holger Danske

Dato : 26-03-03 19:45

Hans Poulsen <poulsen@oncable.dk> wrote:
> Gilera Stalker 30 km
> Pæn og velholdt kørt 12.000 km køre perfekt
> [...]

dk.marked.privat.knallert det er der du skal hen med dit indlæg..

Men ok, hvis du gerne vil af med den her, så byder jeg 4 skumbananer !!

H.D.
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Tim Sørensen

Dato : 27-03-03 08:47

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> wrote
> Men ok, hvis du gerne vil af med den her, så byder jeg 4 skumbananer !!

Så byder jeg bare 8 skumbananer!

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Holger Danske

Dato : 27-03-03 08:51

Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> wrote:
> "Holger Danske" <holger_danske@msn.net> wrote
>
> Så byder jeg bare 8 skumbananer!

Pas på med at gå imod den sjællandske skumbananmafia, du vil blive erklæret
non-skumbatant...

12 skumbananer er nu budt

H.D.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 27-03-03 12:21

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> wrote
> Pas på med at gå imod den sjællandske skumbananmafia, du vil blive
erklæret
> non-skumbatant...

Jeg er en gammel rotte branchen.

> 12 skumbananer er nu budt

14 skumbananer så!
Og så er vi stadig lige gode venner?

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Holger Danske

Dato : 27-03-03 13:03

Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> wrote:
> "Holger Danske" <holger_danske@msn.net> wrote
>
> Jeg er en gammel rotte branchen.

> 14 skumbananer så!
> Og så er vi stadig lige gode venner?

16 Skumbananer budt og pyt, jeg er i godt humør..

Venner

H.D.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 27-03-03 17:34

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> wrote
> 16 Skumbananer budt og pyt, jeg er i godt humør..

17 Skumbananer er mit sidste bud.
Længere kan jeg ikke strække mig.

> Venner
Ja klart :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Morten Olsson

Dato : 28-03-03 02:40

> 16 Skumbananer budt og pyt, jeg er i godt humør..
>
> Venner

såså - lad nu de voksne komme til....
2 stk. Mars plus en næsten fuld 1 1/2 liter Cola hvis du slår til NU !

Så er der vist ikke mere at snakke om

/morten

Fra : Klaus G.

Dato : 27-03-03 18:11

> såså - lad nu de voksne komme til....
> 2 stk. Mars plus en næsten fuld 1 1/2 liter Cola hvis du slår til NU !
>
> Så er der vist ikke mere at snakke om

5kg butterdej er hermed budt...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 28-03-03 01:03

hold kæft hvor en lam gruppe det her

Fra : Jante

Dato : 28-03-03 04:42

"Bo Hermannsen" skrev i news:b603g8$1bfq$1@news.cybercity.dk:

> hold kæft hvor en lam gruppe det her

Der er ingen, der tvinger dig til at blive...

J.L.

Fra : Holger Danske

Dato : 28-03-03 07:57

Bo Hermannsen <bo@dataaccess1.dyndns.dk> wrote:
> hold kæft hvor en lam gruppe det her

Kender du ikke til ironi ?

Når folk tror at de kan sælge noget herinde i fritids gruppen så bliver de
pænt gelejdet videre til rette gruppe, men /hvis/ man alligevel gerne vil
byde lidt ( humor ), så er det skumbananer der tæller !!
Ellers bliver det da for kedeligt, ikke

H.D.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-03-03 11:27

Bo Hermannsen wrote:

> hold kæft hvor en lam gruppe det her

Ja især når man quoter som du gør...

--
Martin L. Johansen

Fra : Klaus G.

Dato : 28-03-03 17:26

> Ja især når man quoter som du gør...

Av, den sad! :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-03-03 19:34

Klaus G. wrote:

> Av, den sad! :)

Jamen er det helt ved siden af?

--
Martin L. Johansen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-03-03 19:58

Martin L. Johansen wrote:

> Jamen er det helt ved siden af?

Det er jo lidt i stil med:

"Man bør undlade at accellerer jordisk opståede fragmenter i ballistiske
baner, såfremt man selv residerer i et domicil af transparent karakter".

Han siger gruppen er lam, men er selv med til at gøre den endnu mere rodet
med den citatteknik

Det er altså ikke svært.

--
Martin L. Johansen