Forms: Dynamiske forms - Checkform og teks~
Fra : Kenneth Auchenberg

Dato : 26-03-03 19:17

heyza

Jeg skal have lavet mig nogle dynamiske forms i ASP..

dvs. ligesom http://boomtown.net/da_dk/adsl/bestil.adsl.php

Prøv at sætte hak i f.eks Routere så kommer der en anden form
frem..

Jeg skal have lavet præsis det samme bare her:
- http://www.thefatman.dk/foema/online_bestilling.asp

Når man sætter hak i Farvebånd så skal der komme en boks tilsyne
med Antal..

Håber I kan hjælpe mig

Med Venlig Hilsen
Kenneth Auchenberg [aka TheFatMan]
- www.thefatman.dk
- www.mobil4you.dk
- www.auchenberg.dk
- www.kunstigenegle.dk
- www.foema.dk

ICQ: 139680445

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karsten

Dato : 27-03-03 12:27

Har lige hevet et eksempel ud fra min egen kode :) Prøv det..... Tag dig
ikke af min tabelkode:

function doSwitch1(value, obj) {

if(value == true) {

newvalue = 'block';

document.all.id1.style.display = 'block';

document.all.id2.style.display = 'block';

} else {

newvalue = 'none';

document.all.id1.style.display = 'none';

document.all.id2.style.display = 'none';

}

obj.value = '';

obj.style.display = newvalue;

}

<input type="checkbox" name="checkbox1" value="vaerdi1"
onclick="doSwitch1(this.checked, document.navnpåform.tekstfelt1)"
TABINDEX="9"> <I>BPA1</I>

</TD>

<TD WIDTH="25%" ALIGN="right">

<B>Label:</B>

</TD>

<TD WIDTH="30%">

<INPUT TYPE="text" SIZE="7" NAME="tekstfelt1" TABINDEX="10">

</TD>

</TR>

Fra : Kenneth Auchenberg

Dato : 27-03-03 17:07

Rigtigt mange mange TAK..

Det hjalp mig sku

Fra : Karsten

Dato : 28-03-03 12:59

Det var så lidt. Hvis du har brug for noget andet i den stil, kan du bare
sige til...

Hav en god weekend