/ Forside / Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Spiritisme
#NavnPoint
frk.fidus 995
pallebhan.. 385
Dr.Mark 244
Nordsted1 240
mango 230
Rellom 230
dova 203
jakjoe 200
svendgive.. 200
10  enligmorh.. 200
Der er mere mellem himmel og jord
Fra : Halina


Dato : 25-03-03 11:40

Se lige dette sjove fænomæn:

http://mr-31238.mr.valuehost.co.uk/assets/Flash/psychic.swf

....også selv om der er en naturlig forklaring!

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

 
 
Christina Puhakka Eg~ (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Christina Puhakka Eg~


Dato : 27-03-03 00:19

"Halina" <kom@hjertemusik.dk> skrev...

> Se lige dette sjove fænomæn:
>
> http://mr-31238.mr.valuehost.co.uk/assets/Flash/psychic.swf
>
> ...også selv om der er en naturlig forklaring!

Mon der også er en naturlig forklaring på, at den ikke fandt det rette
symbol på noget tidspunkt i mine 8 forsøg..?

Christina


Steen Eiler Jørgense~ (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Steen Eiler Jørgense~


Dato : 27-03-03 09:38

"Christina Puhakka Egholm" <christina@egholm.net> skrev

> Mon der også er en naturlig forklaring på, at den ikke fandt det rette
> symbol på noget tidspunkt i mine 8 forsøg..?

Ja: du kan ikke regne

Hvis man regner rigtigt, virker den. Det skyldes, at for et vilkårligt
tocifret tal gælder, at hvis man trækker tallets tværsum fra tallet, får man
altid et tal, der er deleligt med 9. Læg mærke til, at tallene 9, 18, 27,
36, 45,... alle har samme symbol, og det er altid det symbol, den viser.

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.
Those wounds run...pretty deep."



Per L. (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Per L.


Dato : 27-03-03 10:39

>
> Hvis man regner rigtigt, virker den. Det skyldes, at for et vilkårligt
> tocifret tal gælder, at hvis man trækker tallets tværsum fra tallet, får man
> altid et tal, der er deleligt med 9. Læg mærke til, at tallene 9, 18, 27,
> 36, 45,... alle har samme symbol, og det er altid det symbol, den viser.

Hmmmm - jeg tager tallet 16 - tværsummen er 7 - hvordan er det deleligt
med 9?

tallet 17 - tværsum 8 - giver heller ikke et deleligt resultat med 9

tallet 23 - tværsum 5 - nope, her duer det heller ikke...
>
At du har ret i, ar der på den pågældende side regnes med matematikkens
regler er en ting, men du må liiige bedre ud end din ovenstående
forklaring..

smilende

Per L.


Steen Eiler Jørgense~ (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Steen Eiler Jørgense~


Dato : 27-03-03 10:45

"Per L." <per@starkeys.com> skrev

> > Hvis man regner rigtigt, virker den. Det skyldes, at for et vilkårligt
> > tocifret tal gælder, at hvis man trækker tallets tværsum fra tallet, får
man
> > altid et tal, der er deleligt med 9. Læg mærke til, at tallene 9, 18,
27,
> > 36, 45,... alle har samme symbol, og det er altid det symbol, den viser.
>
> Hmmmm - jeg tager tallet 16 - tværsummen er 7 - hvordan er det deleligt
> med 9?
>
> tallet 17 - tværsum 8 - giver heller ikke et deleligt resultat med 9
>
> tallet 23 - tværsum 5 - nope, her duer det heller ikke...
> >
> At du har ret i, ar der på den pågældende side regnes med matematikkens
> regler er en ting, men du må liiige bedre ud end din ovenstående
> forklaring..

Du har ikke læst, hvad jeg skrev, eller hvad der står på den angivne side:

"Det skyldes, at for et vilkårligt tocifret tal gælder, at hvis man *trækker
tallets tværsum fra tallet*, får man
altid et tal, der er deleligt med 9."

Du skal altså finde tværsummen og trække den fra dit tal.

16 - tværsummen er 7 - 16-7=9
17 - tværsummen er 8 - 17-8=9
23 - tværsummen er 5 - 23-5=18

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.
Those wounds run...pretty deep."



Per L. (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Per L.


Dato : 27-03-03 10:42

SUUUUUUUUUK
>
> Hvis man regner rigtigt, virker den. Det skyldes, at for et vilkårligt
> tocifret tal gælder, at hvis man trækker tallets tværsum fra tallet, får man
> altid et tal, der er deleligt med 9. Læg mærke til, at tallene 9, 18, 27,
> 36, 45,... alle har samme symbol, og det er altid det symbol, den viser.
>
Jeg glemte at trække tværsummen fra tallet - så vi prøver igen

16 - tværsum 7 - 16-7=9 - her gælder det (glem mit tidligere indlæg)
17 - tværsum 8 - 17-8=9 - ditto
15 - tværsum 6 - 15-6=9 - ditto
23 - tværsum 5 - 23-5=18 - sukkkk - endnu mere ditto

Hvor kan man da være morgen træt en gang imellem..

rødmende

Per L.


Steen Eiler Jørgense~ (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Steen Eiler Jørgense~


Dato : 27-03-03 10:47

"Per L." <per@starkeys.com> skrev

> SUUUUUUUUUK

Nå, du nåede heldigvis selv at se det, før jeg postede

> Hvor kan man da være morgen træt en gang imellem..

Fortæl mig om det - jeg er allerede på min fjerde kop kaffe...

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.
Those wounds run...pretty deep."



Christina Puhakka Eg~ (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Christina Puhakka Eg~


Dato : 27-03-03 22:55

"Steen Eiler Jørgensen" <oz1sejREMOVETHIS@get2net.dk> skrev...

> Ja: du kan ikke regne

Nej, det er ikke det. Det må være ammehjerne.

Christina (der ikke fatter, at det virker i dag, når nu jeg gjorde det
samme forleden..? Hmmmmm....)


Steen Eiler Jørgense~ (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Steen Eiler Jørgense~


Dato : 28-03-03 10:44

"Christina Puhakka Egholm" <christina@egholm.net> skrev

> Nej, det er ikke det. Det må være ammehjerne.

"Ammehjerne" - Que?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.
Those wounds run...pretty deep."



Christina Puhakka Eg~ (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Christina Puhakka Eg~


Dato : 28-03-03 22:50

"Steen Eiler Jørgensen" <oz1sejREMOVETHIS@get2net.dk> skrev...

> "Ammehjerne" - Que?

Et dybt uvidenskabeligt udtryk for ammende kvinders mentale habitus. Men
det passer vist nok helt godt på mig... (Hvad søren skal jeg så bruge
som undskyldning, når jeg er færdig med at amme?!!)

Christina


Steen Eiler Jørgense~ (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Steen Eiler Jørgense~


Dato : 28-03-03 22:51

"Christina Puhakka Egholm" <christina@egholm.net> wrote

> > "Ammehjerne" - Que?
>
> Et dybt uvidenskabeligt udtryk for ammende kvinders mentale habitus. Men
> det passer vist nok helt godt på mig... (Hvad søren skal jeg så bruge
> som undskyldning, når jeg er færdig med at amme?!!)

Vi (!) har ikke ammet siden den lille var 4 måneder (det er et halvt år
siden), men vi bliver stadig vækket kl. 1, 2, 4 og 5... Så tro mig, der er
stadig en god undskyldning!

--
Steen Eiler Jørgensen
"Time has resumed its shape. All is as it was before.
Many such journeys are possible. Let me be your gateway."



Christina Puhakka Eg~ (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Christina Puhakka Eg~


Dato : 28-03-03 23:10

"Steen Eiler Jørgensen" <oz1sejREMOVETHIS@get2net.dk> skrev...

> Vi (!) har ikke ammet siden den lille var 4 måneder (det er et halvt
år
> siden), men vi bliver stadig vækket kl. 1, 2, 4 og 5... Så tro mig,
der er
> stadig en god undskyldning!


Min bedre halvdel hævdede også at lide af "skiftehjerne" i den periode,
hvor han holdt barselsorlov. (Og jeg tror ham!

Mht. nattesøvnen prøvede vi det samme i 2-3 måneder. Vores læge sagde
så, at vi skulle forkorte hans lure om dagen og simpelthen vække ham,
når han havde sovet 1-1½ times tid. Det virkede. På sjettedagen
(-natten) sov han igennem og har gjort det lige siden. Jeg krydser
fingre for jer - og nattesøvnen - så endnu en god undskyldning
forsvinder ud i det blå...

Christina


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste