hvorfor kan jeg ikke brænde mer end 20 %
Fra : LARS GREGERSEN

Dato : 20-03-01 09:21

jeg kører med SUSE 7.1 pro.
og min brænder er en plextor RW4-2-20 SCSI
imagefiler lækkes ok ned på HDD men når der brændes når den til CA. 20 %
og derfeter skriver den can't flush FIFO
config af brænder er ok med hastigheder og buffer på 2Mb
hva' kan der være galt?
pauseskærme og div. er slået fra.

Fra : Steen Suder

Dato : 20-03-01 22:53

LARS GREGERSEN wrote:

> [...]
> og derfeter skriver den can't flush FIFO
> config af brænder er ok med hastigheder og buffer på 2Mb

Hvilket system? Software versioner? Software? Procedurer?

Du kan jo nok se at man ikke kan hjælpe når du næsten ikke giver noget
information.

--
Steen Suder
OpenSource - Because propriety doesn't lead to anything