Opgaverude
Fra : Morten Rye Rasmussen

Dato : 24-03-03 12:00

Jeg har et problem når jeg starter Word og Excel Xp op. Førhen poppede
opgaveruden frem, men efter jeg har opdateret Office, kommer opgaveruden
ikke frem medmindre, jeg går op i vis og trykker på opgaverude. Jeg har
været inde under indstillinger, og slået opgaverude til ved start under vis,
men det har ikke hjulpet.
Hvad skal jeg gøre for at få opgaveruden frem automatisk fra start?

Fra : Klostervej

Dato : 24-03-03 19:41

> [...]
vis,
> men det har ikke hjulpet.
> Hvad skal jeg gøre for at få opgaveruden frem automatisk fra start?

Hej!

Jeg havde nøjagtig samme problem. Jeg søgte på www.mvps.org/word som jeg har
fået anbefalet her i nyhedsgrupperne. Det er en genial side. Jeg fulgte
nedenstående anvisning, og det virker.

http://www.mvps.org/word/FAQs/Customization/ShowTaskPane.htm

Mvh Dorthe

Fra : Morten Rye Rasmussen