Biograf
Fra : Christel Mikkelsen

Dato : 24-03-03 10:05

Jeg er i gang med at lave layoutforslag til en hjemmeside for en
biograf og er derfor meget interesseret i at høre, hvad I kunne tænke
jer, at der skulle være af forskellige services. Har I behov for et
forum til at diskutere film etc., billetbestilling med eget valg af
pladser osv. Ingen ideer er for vilde....
På forhånd tak
Christel

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 24-03-03 17:41

"Christel Mikkelsen" <christel_isa_mikkelsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4b037a0d.0303240105.4ff1a38a@posting.google.com...

> Jeg er i gang med at lave layoutforslag til en hjemmeside

Der findes nyhedsgrupper om webdesign. Hvad med at forsøge en af dem?

Mvh. lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-03 20:31

> [...]
> forum til at diskutere film etc., billetbestilling med eget valg af
> pladser osv. Ingen ideer er for vilde....

Se hvad andre har lavet og få nogle idéer ud fra det

VH jakob

Fra : Nette

Dato : 28-03-03 13:19

"Christel Mikkelsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> forum til at diskutere film etc., billetbestilling med eget valg af
> pladser osv. Ingen ideer er for vilde....

Ok, så jeg synes da der skulle være en knap med et link under til biografens
gratise pasningsservice imens mor og far ser film, samt nogle gode billeder
af det indbydende legeland, som naturligvis forefindes i forhallen.

Nette