Polycarbonat plader til drivhus
Fra : Grønne

Dato : 23-03-03 13:14

Polycarbonat plader til drivhus

Jeg er i gang med et større drivhus byggeri, det bliver beklædt med klare
trapezplader. Men da det er næsten umuligt at lave vinduer der kan åbne med
trapezpladerne overvejer jeg at lave dem med polycarbonatplader.

Det drejer sig om 7 vinduer på 140x60 cm. med en ramme af træ. Men hvad
koster sådan nogen polycarbonatplader og hvor køber jeg dem.

Håber der er nogen der har et par gode råd.

/Grønne

Fra : Wayne

Dato : 23-03-03 16:18

Prøv firmaet RIAS

Jeg ved der findes en speciel udgave der kan tåle sollys !

Lasse

Fra : Calle.

Dato : 23-03-03 16:46

Grønne wrote:
> [...]
> hvad koster sådan nogen polycarbonatplader og hvor køber jeg dem.
>
> Håber der er nogen der har et par gode råd.

Der er en plastsmed her på Als, han laver meget med Plexiglas. søg efter
plastsmedjen i krak
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Bente Caldara

Dato : 24-03-03 22:00

Det koster nok omkring 2-300 kr for en plade til hvert vindue i Bauhaus,
måske kan du få to vinduer af en plade.
Men der må være nogen, der har brugte plader fra drivhuse, hvor de er blæst
ud. Jeg skiftede af samme årsag mit drivhus ud sidste år, og jeg har set
andre steder, hvor polykarbonaten er skiftet ud med glas. Mine plader er
ikke til salg, jeg har planer om at lave flytbare mistbænke af dem. Jeg har
bare ikke helt styr, på hvordan jeg skal lave dem.
Til gengæld har jeg aluprofiler, jeg gerne vil af med.
Mvh Beca