IBM DeskStar 75GXP 45GB og OS/2
Fra : Peter Jespersen

Dato : 19-03-01 23:48

Hi there!

Er der nogen der har erfaringer med IBM DeskStar 75GXP 45GB og
OS/2 (eCS) ???
Jeg kan huske noget om at der var en grænse på 30Gb...er det
noget Danis driverne har sat en stopper for eller gælder denne
grænse stadig ??

Takker allerede ydmygt..

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Dogs crawl under gates, software crawls under Windows!

Fra : Allan

Dato : 20-03-01 00:00

On Mon, 19 Mar 2001 21:48:22, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med IBM DeskStar 75GXP 45GB og
> OS/2 (eCS) ???

Det kan du tro - har 2 af dem kørende i denne maskine

> Jeg kan huske noget om at der var en grænse på 30Gb...er det
> noget Danis driverne har sat en stopper for eller gælder denne
> grænse stadig ??

Nej, hent nyeste Dani'er, og så arbejder dyret bare.
Lad mig bare tilføje, de kører uhyggeligt hurtigt.
Jeg har udover de 2 nævnte en lidt ældre 18GB IBM disk i denne maskine.
Kan ikke lige huske typenummeret; men det er ligeledes en 7200rpm disk,
blot med ATA/66 interface.
75GXP'erene er dobbelt !! så hurtige i transfer-tests med sysbench.

Så, de kan kun anbefales på det varmeste.

> Takker allerede ydmygt..

Fortsæt

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.