superbike 2001 under win 2000.
Fra : chrsof

Dato : 22-03-03 11:08

Jeg har lige fået win 2000.

Nu kan jeg ikke spille superbike 2001 mere.

Er der nogle der kan hjælpe mig.

MVH

CHRSOF

Fra : /Ole

Dato : 22-03-03 14:49

Prøv at lede efter en patch, evt. på producenrens hjemmeside.

/Ole

Fra : Ulrich

Dato : 23-03-03 18:59

WinXp er ikke lavet til at spille spil på...
for at spille Superbike 2001 skal du ”helst” have ”under” WinMe
så du må finde dig et andet spil at spille...

Den 22-03-2003, 11:07:49, skrev "chrsof" <chrsof@chrsof> til emnet

Fra : /Ole

Dato : 24-03-03 07:42

Jeg har haft win 2000, og har nu XP, og de er sgu da noget bedre også til
spil end 98, og da specielt 98ME, der nok er ligeså ustabilt som win95. Jeg
har ikke fundet nogen af mine spil, jeg ikke kan køre under XP, men der skal
en patch til nogle af de gamle

/Ole