Overdækket teresse.
Fra : B. Frost

Dato : 21-03-03 21:14

Hej der.

Nu er vi jo lige på nippet til at skulle opholde os rigtig meget i
kolonihaven og det er jo dejligt. Jeg har dog en plan for denne sæson som
nager mig lidt. Vi har to små huse som danner en vinkel. De er ikke bygget
sammen men står altså blot i 90 graders vinkel formation.
Hvis jeg laver et halvtag på begge huse, hvordan får jeg så tagene til at
mødes så det hele hænger sammen som eet halvtag. Der vil jo komme en slags
"knæk" der hvor de to tage støder til hinanden. Jeg havde tænkt mig at bruge
trapez tag.

Med håb om et godt og brugbart svar....eller gerne flere
Brian

Fra : HHIST

Dato : 22-03-03 06:33

Byg taget ud fra det ene hus så den ene side flugter med vægen på det andet
hus så undgår du en samling
mvh
fc

Fra : B. Frost