HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLPPPPPPPPPPPP
Fra : Bo Hermannsen

Dato : 21-03-03 19:56

jeg står med en suzuki katana ay50 hvor der kommer vand ind foroven i
cylinderden.... der er hvert fald vandperler på tændrøret... jeg har under
en renovering haft cylinderen afmonteret for at pudse den lidt op
udvendigt.. og under samlingen har jeg skiftet bundpakningen men genbrugte
toppakningen... under en køretur gik den død og det viste sig at den tog
vand ind... toppakningen blev herefter skiftet også og der kom liv i den
igen.. den gik ikke selv istå og den blev stoppet.. her efter vil den ikke
starte igen og problemet er det samme omend ikke så meget som før....

hvem har en ide eller noget som kan hjælpe mig ud og køre igen?

vh bo hermannsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-03-03 21:15

Jeg ville ikke have noget i mod at hjælpe dig, hvis du ville skrive
ordenligt. Hvad skal det Subj. til for ?

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 22-03-03 06:42

jeg skrev i panik.... vidste ikke hvad jeg skulle skrive, men har skrevet
hvad der er galt og sådan i min første mail her

håber der er nogen som bære over med mig

/bo

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 22-03-03 07:33

by the way må i gerne kontakte mig på 61718858 hvis i kan give en seriøs
hjælpende hånd