MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
PartitionMagic 8 koks
Fra : Volker Dawideit

Dato : 20-03-03 15:15

Jeg har lavet en resize på en partition (uden at have lavet backup af
filerne, jaja!) og nu kan jeg ikke komme i kontakt med drevet. Jeg kan godt
se hvad der er på drevet med PartitionMagics indbyggede browser, så de er
der, men jeg kan ikke komme ind til dem eller flytte dem et andet sted hen.
Jeg kan heller ikke lave fejlcheck/udbedring, funktionen går i gang men
stopper med fejlmeddelelser som: "cross-linked files were found" og
"critical error %dl". Hvad fanden gør jeg nu?
Mvh. Volker

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-03-03 22:49

Volker Dawideit wrote:
> Jeg har lavet en resize på en partition (uden at have lavet backup af
> filerne, jaja!) og nu kan jeg ikke komme i kontakt med drevet.

Er partitionen aktiveret eller gemt?
- Det kan ændres i PM.

> Hvad fanden gør jeg nu?

Starter PM, højreklikker på det pågældende drev
og vælger Advanced og vælger enten "Set Active"
eller "Unhide partition".

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.