kald til andet vindue
Fra : Frederik Sunne

Dato : 19-03-03 21:43

Hej,

Jeg er ved at lave et system hvor et hovedvindue popper et mindre vindue.
Når dette poppede vindue lukkes skal det opdatere status baren i det vindue
som åbnede det. Er det muligt? Er der en relation mellem de to vinduer?

Venlig hilsen,

Frederik Sunne

Fra : Holm

Dato : 20-03-03 15:49

Frederik Sunne wrote in message
<3e78d5b5$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> [...]
> som åbnede det. Er det muligt? Er der en relation mellem de to vinduer?

Et skud fra hoften:

window.opener.status="et eller andet";
window.close();

Ikke testet - som sagt bare et skud fra hoften :
--
"What men want is not knowledge, but certainty"
- Bertrand Russell

Fra : Frederik Sunne

Dato : 20-03-03 17:50

Tak Holm,

Det virker ;)

Frederik

Fra : Holm

Dato : 20-03-03 23:18

<3e79f09c$0$24680$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Tak Holm,
>
> Det virker ;)

Det var da heldigt :)
--
"A computer lets you make more mistakes faster than any invention in
human history - with the possible exceptions of handguns and tequila."