Printjob slettes fra E-Smith 5.6 howto?
Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 19-03-03 17:11

Hvordan sletter jeg jobs i printkøen på min E-Smith-box?

Der er blevet valgt forkert papir-format, og nu blokere jobbet printeren

--

Mvh.

Steffen

Fra : Claus Christensen

Dato : 20-03-03 00:17

Steffen Fog Sørensen wrote:
> Hvordan sletter jeg jobs i printkøen på min E-Smith-box?

Mit gæt:
ssh til E-Smith-serveren og bliv root.
lpq
Giver en oversigt over printkøen og et nummer for hvert job.
lprm "nummer"
Slette print jobbet med nummer "nummer".

Så er det på Redhat 7.3 - er det ikke den E-Smith bygger på.

Mvh Claus

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 20-03-03 10:25

"Claus Christensen" <news@iname.dk> skrev i en meddelelse

> ssh til E-Smith-serveren og bliv root.
> lpq

Det var også mit bud, men det duer ikke
De har åbenbart ændret på defaults omkring lpq...

Indtil videre må jeg slette printeren og oprette den igen, træls.

/ Steffen

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 20-03-03 16:15

In 3e7896a8$0$42665$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Steffen Fog Sørensen <heretogo@email.com> writes:
> Hvordan sletter jeg jobs i printkøen på min E-Smith-box?
>
> Der er blevet valgt forkert papir-format, og nu blokere jobbet
> printeren

måske denne kan hjælpe.. har dog ikke prøvet den:
http://www.contribs.org/contribs/saco/contrib/saco-mitel-lprng-monitor/

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 21-03-03 08:55

"Morten Fjendbo" <dxl_fjern_@c.dk> skrev i en meddelelse

> måske denne kan hjælpe.. har dog ikke prøvet den:
> http://www.contribs.org/contribs/saco/contrib/saco-mitel-lprng-monitor/

Den ser ud til at klare jobbet.

Tusind tak...

/ Steffen