problem....
Fra : Rune

Dato : 19-03-03 16:00

Hej

Jeg er en dreng og har lidt af en problem som jeg ikke lige ved hvad jeg
skal gøre ved...!!
Få jeg kan ikke trække min forhud ned da den sidder fast i en lille bitte
"hud tråd" tråden er ca. 2mm tyk...
Jeg overvejer og klippe den over men er det nogle form for rissiko ved
det..?

mvh. Rune

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-03 16:16

"Rune" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>Få jeg kan ikke trække min forhud ned da den sidder fast i en lille bitte
>"hud tråd" tråden er ca. 2mm tyk...
>Jeg overvejer og klippe den over men er det nogle form for rissiko ved
>det..?

Ja, der er meget stor infektionsfare ved det.
Overvind din generthed og gå op til din læge og lad ham se på
den.

Fra : Jannie og Jens

Dato : 19-03-03 16:21

"Rune" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "hud tråd" tråden er ca. 2mm tyk...
> Jeg overvejer og klippe den over men er det nogle form for rissiko ved

Av for helvede, lad da være med det. Smut du bare til lægen han har set det
tusinde gange før, og så kan han lokal bedøve.

Jens

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-03-03 16:36

Jannie og Jens <jannieogjens@hansen.mail.dk> skrev:

> Av for helvede, lad da være med det. Smut du bare til lægen han har
> set det tusinde gange før

Godt argument!

, og så kan han lokal bedøve.

Endnu bedre argument!!!

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Gearløs

Dato : 19-03-03 19:34

Rune wrote:

Hvis det er sådan som jeg tror, så lad være -sådan én har vi alle!!!!!!!!!!

Gearløs
Disney-land after Dark
http://www.d-a-d.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-03-03 08:24

In news:3e78b7a8$0$4346$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, Gearløs
<Per@lorx.dk> wrote:

> Hvis det er sådan som jeg tror, så lad være -sådan én har vi
> alle!!!!!!!!!!

Snak for dig selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
-Jens B.

Fra : Gearløs

Dato : 21-03-03 11:44

Jens Bruun wrote:

> Snak for dig selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*LOL*

Fra : Chokmah

Dato : 22-03-03 00:30

set fut jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-03 12:37

In news:vh7n7vobj5keea7ptrj5m19gbvnj07dniu@4ax.com, Chokmah
<chokmah@c.dk> wrote:

> set fut jens

Hvortil?

--
-Jens B.

Fra : Chokmah

Dato : 19-03-03 20:01

On Wed, 19 Mar 2003 15:59:37 +0100, "Rune" <rune@vinperlen.dk> wrote:

> [...]
>"hud tråd" tråden er ca. 2mm tyk...
>Jeg overvejer og klippe den over men er det nogle form for rissiko ved

JA JEG VIL DA SOM UDGANGSPUNKT OGS ANBEFALE LÆgen ( how caps)

men skulle du være en eventyr med en skarp kniv så
1.) rens den grundigt med sprit og ild
2.) rens såret med et effektiv desenfiktions midel - jeg ved ikke hvad
man bruger nu om dage - personeligt bruger jeg øjn salve hvor der er
pencelin i det slår ALT ihjel :)

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Kim Norgaard

Dato : 19-03-03 20:49

Davs,

Rune wrote:
> Få jeg kan ikke trække min forhud ned da den sidder fast i en
> lille bitte "hud tråd" tråden er ca. 2mm tyk...
Den lille hud tråd hedder Frenulum, og den lidelse du har er efter
al sandsynlighed Frenulum Breve, der kort sagt går ud på at den
lille streng, der forbinder forhud med hoved, er for kort.

> Jeg overvejer og klippe den over men er det nogle form for rissiko
> ved det..?
Det ville være fjollet selv at klippe den over. Det ville også være
fjollet ikke at gå til lægen med det. Lægen fjerner den sikkert
glædeligt og så endda gratis. Jeg har selv fået foretaget
operationen, som er lidt smertefuld, men hurtigt overstået. Det
smertefulde lå for mig i at blive lokalbedøvet dernede.

I dag er jeg dog et gladere menneske, som i den grad nyder at trække
forhuden tilbage

--
Kim Norgaard