"Gert Vest" <post@gertvest.dk> wrote in message
news:3e7c7c5b$0$24723$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@fjernstofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:3e7c2e59$0$4350$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > "Gert Vest" <post@gertvest.dk> wrote in message
> > news:3e7c2720$0$24656$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > > Kan det være en fejl ?
> >
> > Tja, det er svært at svare på, når man ikke kan se skærmen. Måske du
> skulle
> > gå en tur i butikker igen, så du kan sammenligne med andre skærme (både
> > 959NF og andre modeller).
> >
> > Hvis du når du kommer hjem stadigvæk synes, at din adskiller sig fra de
> > andre, så må du jo bytte den (forudsat at du har indstillet geometrien
> > rigtigt selvfølgelig).
> >
> > Prøv det her program som hjælp til at indstille skærmen:
> >
> >
http://freepctech.com/rode/004.shtml
> > --
> > Med venlig hilsen
> >
> > Mads Holmer-Jensen
> >
> >
>
> Tak for programmet !
>
> Det hele ser perfekt ud på testprogrammet. Dog buer billedet indad.
> Nu er jeg ved at finde ud af hvem der skal tage sig af en klagesag.
> Jeg har købt den hos Itbutikken. Er der nogen som ved hvem jeg skal
kontakte
> ? Jeg kan ikke rigtigt finde noget i papirerne.
> Er det Itbutikken eller andetsteds ?
>
> GV
>
Hej Gert.
Du skal ringe til Antaservice, som tager sig af support på Samsung skærme -
Tlf. 80885121.
Du kan også gå ind på
www.antaservece.se, vælg det danske flag, vælg
"gaaranti/felanmälan" og vælg monitor osv. osv. Men, ta' lige en snak med
dem først, om hvordan du skal forholde dig - bare for at være på den sikre
side!
/SA