Skærme
Fijala 3554
19" SyncMaster 957MB 0.20 dot 1920x1440 (C~
Fra : Kristian Dalby

Dato : 19-03-03 14:08

Nogen som kender noget til denne relativt nye Samsung skærm? Den skulle
bruge noget der hedder "magic bright" billedrør som skulle være 100 % flad,
til en pris på ca 2400-2500.

Er den bedre end "Dynaflat" modellen som vist fåes nogle steder endnu?

Et sted på nettet læste jeg dog at det bare var en såkaldt "digital
dynaflat" skærm.

Vil også meget gerne vide om den har de såkaldte vandrette "trinitron"
streger henover skærmen som f.eks Sony?

Kommentarer please!

PS: Fjern "nospam" fra emailadressen for at maile mig direkte

Fra : Henrik Hansen

Dato : 23-03-03 02:03

"Kristian Dalby" <kristiandalby@(nospam)mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er den bedre end "Dynaflat" modellen som vist fåes nogle steder endnu?
>
> Et sted på nettet læste jeg dog at det bare var en såkaldt "digital

Ja det er en "gammeldags" skærm der buer.

> Vil også meget gerne vide om den har de såkaldte vandrette "trinitron"
> streger henover skærmen som f.eks Sony?

Nej det er ikke en trinitron skærm ,men en almindelig hulmaskeskærm.

> Kommentarer please!

Jeg sidder (desværre) ved en sådan skærm.
- masser af moire mønstre, som ikke kan justeres væk.
- dårlig focus (alle opløsninger over 1280x960)

men måske har jeg blodt været uheldig.

mvh.
hh