forbrændings toilet
Fra : klaus nielsen

Dato : 19-03-03 11:41

jeg læste i en gammelt populær mekanik om et forbrændings toilet
det var et olie fyr kombineret met et toilet, det forbrændte affaldet på 8
min og skulle kun sjældent tømmes for aske. smart at der ikke skulle kobles
kloak til. findes de stadig, og er de lovlige? der skal jo fordampes en
masse vand, som jeg kunne forestille mig ville give en dårligere
forbrænding, og dermed fourening.

klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r

Fra : Lars Jensen

Dato : 19-03-03 22:12

On Wed, 19 Mar 2003 11:40:35 +0100, "klaus nielsen"
<klaus_nielsen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>kloak til. findes de stadig, og er de lovlige? der skal jo fordampes en
>masse vand, som jeg kunne forestille mig ville give en dårligere

De findes til gas og er (så vidt jeg ved) helt lovlige.

Lars

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 21-03-03 23:55

Lars Jensen <lcj@wanadoo.dk> skrev i en

> De findes til gas og er (så vidt jeg ved) helt lovlige.
>
> Lars

Jeg kan ikke lade være at tænke på dem i de lavereliggende nabolag, eller i
vindretningen, når de trakteres med - lad os tage: gule ærter, brændt af to
gange....TO gange! Uuuuffffssssjjj.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 23-03-03 22:07

> [...]
> kloak til. findes de stadig, og er de lovlige? der skal jo fordampes en
> masse vand, som jeg kunne forestille mig ville give en dårligere

De findes og er yderst moderne og smarte. Sælges til det norske hyttefolk
med tegnedrengen i orden. Forbrænder vist på under fem minutter.

Hvis du vil ha en norsk kontakt kan det sikkert skaffes.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"