Hardy Silex 4"
Fra : Lasse

Dato : 18-03-03 17:53

Hej!
Er der nogen der ved hvor jeg evt. kan købe sådan et i DK?. Det skal være så
nyt som muligt og ikke fra før 2. verdenskrig.

Mvh
Lasse

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-03-03 21:49

Hej Lasse.
Kontakt Dansk Grejsamler Klub på http://www.grejsamler.dk eller prøv på
www.ebay.com .
Hvis du får problemer, så mail, så vil jeg gerne hjælpe.

Jesper

Fra : Lasse

Dato : 18-03-03 23:53

Tak skal du have!